Google Website Translator Gadget

mandag 12. april 2010

Fikse-alt-mulig-dag

God morgen godtfolk! Nå er klokken såvidt 11 og jeg har allerede rukket over en hel masse. Var hos legen klokken 9. Tatt mange blodprøver og hatt en lang samtale. I morgen kl 13 skal jeg dit igjen og få på meg en 24-timers blodtrykksmåler som jeg da skal gå rundt med i, ja, 24 timer. På torsdag har jeg ny legetime. Hun mente at vi burde gjøre alt dette veldig hurtig, siden jeg egentlig skal reise på fredag. Hun tok dette alvorlig. og jeg føler meg allerede litt tryggere.

Etterpå var jeg innom jobb og fikk gitt e-postadressen min, slik at jeg får logget meg inn på nettet og søkt på sommerjobb. Ganske teit at man må søke på sommerjobb når man har jobbet som vikar på samme sted i fem år, men sånn har det da blitt... Så lenge man ikke er fast ansatt.

Om et par timer kommer Lena og henter meg. Vi skal til byen en tur. Jeg må innom Posten og hente de nye skoene mine fra http://www.brandos.no/ !! De kom før helgen, men jeg har ikke hatt råd til å hente de før i dag, for i dag er det LØNNINGSDAG!!! :D Gleder meg vilt til å prøve de på i real-life, men jeg har allerede vært forelsket i dem i lang tid,så regner med at jeg blir fornøyd :P

Ringte frisøren min for å bestille time til onsdagen. Må få fikset håret før jeg reiser... Men neida, hun har ferie hele denne uka. Uflaks! Litt usikker på hvem jeg skal bestille time hos da, men må ringe tilbake i løpet av dagen. Frisyren min er jo ganske spesiell, men de andre på Beauty er sikkert flinke de også. Får se...

Må hive på en vask med klær nå. Synes i alle fall at jeg har fått gjort nok for èn dag! Det føles godt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar