Google Website Translator Gadget

tirsdag 20. april 2010

Seier over vulkanen!!!!!!!

ENDELIG gode nyheter: Askeskyen som ligger over Europa kommer til å forsvinne i løpet av de neste to til tre dagene, for det har sluttet å komme aske ut av vulkanen. Kan tenke meg at det finnes mange lykkelige sjeler rundt om i verden nå :D Flytrafikken regnes med å gå som normalt igjen på torsdag, og de nye billettene mine er til fredag. Måtte utsette de fra i dag, så til sammen blir Tyrkia-turen min èn uke forsinket. Det går greit, men disse dagene har vært veldig nervepirrende med skrekkoverskrifter som ¨flystans kan vare i månedsvis¨, ¨frykter utbrudd fra vulkanen Katla¨ o.l. Nå har det vært mye press fra flyselskaper rundt i Europa angående flyforbudet, og etter flere testflygninger og målinger er det nå klart at det hele - mest sannsynlig - roer seg... Så fredag på denne tiden er jeg forhåpentligvis i min kjæres armer. Et etterlengtet gjensyn etter en vanskelig tid...

Goodbye vulcano - Hope we'll never meet again XXX

Siste nytt (happy news):

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/-flytrafikken-i-europa-i-normal-gjenge-torsdag-3187240.html

1 kommentar:

  1. Ja, det hadde kostet altfor mange tusen kroner med hele den turen altså... Holdt på å takke ja til en fremmed mann som kunne kjøre meg helt til Bulgaria, hahaha =O

    Ja, ser bra ut akuratt nå men jeg tørr virkelig ikke å være kjempe positiv og glad, it always bites me in the ass :P Så jeg skal prøve å tenke minst mulig over det, selv om det er heeeeelt umulig :P haha!

    SvarSlett