Google Website Translator Gadget

onsdag 21. april 2010

Tør, tør ikke?

Tør jeg å si at nå er det helt sikkert? At jeg reiser til Tyrkia på fredag? Nei, jeg tør ikke. Mest sannsynlig reiser jeg til Tyrkia på fredag. Sånn! Det føles ikke like skummelt. Jeg er så redd for at noe skal skje, at det skal komme enda et vulkanutbrudd eller at den store vulkanen Katla skal få et utbrudd. Da dør jeg, rett og slett. Det har vært en GRUSOM uke. Har føltes som å bli pint hver eneste dag... Baby og jeg har kranglet om idiotiske ting, og vi har begge slitt med tanken på å vite at vi kanskje ikke kan møtes på månedsvis. Men nå skal det liksom være over, så vi får se hva som skjer. Jeg lengter sånn etter gutten min!!!!!!!



You give me butterflies! :)

I går hadde jeg min første arbeidsdag på 1,5 uke. Det var tungt, og jeg har blitt svimmel i hodet av mindre. kjente blodtrykket steg... Dette er virkelig ikke lovende. Hva er det som skjer med meg :( Jeg har alltid elsket jobben min, men jeg er så innmari sliten. Jeg trenger noen uker med avslapning i Tyrkia nå. Det kommer til å gjøre underverker, I know! :)

Skulle egentlig til Lena en tur i kveld, men jeg har ikke skyss. Blir tungt å gå, så da blir jeg heller hjemme. Skal ha en helaften med pedikyr, hårfjerning og body scrub fra The Body Shop - kjøpt i Ankara. Dufter herlig av jordbær! Jeg elsker produktene fra The Body Shop, og i Ankara koster det bare en brøkdel av prisene her hjemme. Yilmaz har kjøpt meg dusjolje og fuktighetskrem med Shea butter - min favoritt, så de ligger og venter på meg til jeg kommer ;) Snille gutten min :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar