Google Website Translator Gadget

onsdag 7. april 2010

Fridag

Det er herlig å ha fri! Jeg hadde en herlig avslappende dag i går. Sovnet sent, og i dag ble jeg vekket av at mobilen ringte. ¨Jobb¨ stod det, og jeg tenkte med èn gang ¨nå skal jeg på jobb i ettermiddag¨. Men neida, det gjaldt helgen. Selv om jeg ønsker å tjene så mye penger som mulig, så var det godt å kunne ha enda en dag fri.

I ettermiddag hentet Lena, Renè og Natalie meg, slik at jeg fikk besøkt dem. Det var veldig trivelig :) Blitt en stund siden jeg var på besøk sist, og de gangene etter det har Natalie sovet eller ligget i vognen. Nå var hun våken og det var så moro å se hvor stor og aktiv hun har blitt. Syv måneder allerede :) Tiden flyr! Det gjorde den i kveld også. Rakk akkurat å stikke innom Rimi, kjøpe noe snacks og pizza før det var rett hjem i godstolen med en ny episode Lost. Vi snakket om å samle folket igjen og ta en fest i mai. Jeg håper at det blir noe av. Blitt et par år siden alle var samlet sist. Av og til savner jeg de dagene, men livet går videre...







Those were the days! ;)


Nå er det tid for en film og Snickers-is :) Jeg er medlem i en filmklubb hvor det har blitt bestilt ufattelig mange dvd-er fra. http://www.homeenter.no/ har mange gode tilbud, og det mingler av dvd-er i alle sjangere. Kveldens utvalgte film er Lesbian Vampire Killers. Ikke fordi den skal være spesielt bra, men fordi det var månedens film for en stund siden - og den hadde jeg ikke avbestilt, da jeg befant meg i Tyrkia og ikke tenkte på noe filmklubb. Men men, kan jo være gøy å se noe annet :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar