Google Website Translator Gadget

torsdag 22. april 2010

Turkey, here I come :D

ENDELIG kom dagen, askeskyen er nesten borte, Turkish Airlines flyr igjen og om 24 timer er jeg i armene til min kjære!! Jeg trodde ikke at det kom til å skje. Den siste uka har jeg blitt mer og mer negativ, for det hele virket evigvarende. Men NÅ skjer det: Om tre timer skal jeg stå opp og dusje, spise, fikse meg og pakke siste tingene, så er det strake veien til flyplassen. Først herfra til Oslo, videre til Istanbul og deretter med flyet til Ankara. Yess, blir en lang tur, men selvfølgelig er det verdt alt i verden å få se Baby!!!

I kveld hadde jeg aftenvakt på jobb. Min siste vakt før avreise ;) Det gikk greit, men allerede halv fem var hodepinen der... Så det ble tyngre og tyngre. Jeg trenger virkelig et avbrekk fra alt. Snakket med Baby på Skype og sa god natt for siste gang gjennom datamaskinen. Uvirkelig at vi snart ses igjen i real life. Tiden har gått så altfor sakte... Det virker som en evighet siden vi så hverandre sist.

Farvel Norge, farvel godtfolk, farvel kjas og mas... I'm off to Turkey ;)

1 kommentar: