Google Website Translator Gadget

tirsdag 13. april 2010

Handikappet

Gårsdagen ble til en av de fineste dagene på lang tid! Lena hentet meg, vi fartet litt rundt med Natalie, så dro vi til byen og spiste på bakeriet, shoppet på H&M. Jeg fant meg to vårjakker. En i stretchjeans, litt kort modell, og en svart noe lengre jakke med knyting i midjen. Jippi!! :D Så nå slipper jeg å drasse med meg fjorårets jakke, for den er ikke særlig fin. Hva tenkte jeg når jeg bestilte den, I wonder?

Etterpå var jeg innom Posten og hentet fiiiiine skoene mine. De var akkurat like kule i virkeligheten. Har lyst til å klemme de, så glad er jeg i dem ;) De passet perfekt på foten. Nå må jeg finne ut av hvilke farger jeg skal ha på skolissene. Fire forskjellige lisser å velge mellom, så jeg tenkte å ha to på hver sko :D

Senere kjørte mamma og jeg til gatekjøkkenet hvor jeg ikke har vært på lenge. Kjøpte en bacon cheese burger meny med masse dressing og friterte løkringer. Bahh, der gikk det til helvete med den dietten, men det var verdt det ;)

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra enda et besøk på legekontoret. Det er faktisk pinlig å gå inn der nå. Jeg som meget sjeldent - dvs èn gang hvert tredje år - går til lege, har nå vært der tre ganger på èn måned. Først på grunn av spontanaborten... Trodde at det var mer enn nok bare det, men neida... Jeg går nå rundt med en blodtrykksmåler som blåser seg opp og måler trykket hvert 30.min på dagtid og hvert 60.min om natten. Usj, der blåste den seg akkurat opp :-S Jeg føler meg (no afense!) handikappet. Planen var å spise ute med mamma i dag, men jeg nekter å sitte ute blant folk akkurat nå. Når maskinen blåser seg opp lager den en voldsomt høy lyd som menneskene rundt meg hører, og i tillegg vises den godt gjennom genseren. Jeg vil ikke være en show off, så jeg tror at jeg holder meg hjemme, eventuelt bestiller take-away. I morgen før jeg drar til frisøren får jeg tatt av meg blodtrykksapparatet, og det skal bi herlig. Dette var ikke kult.

Ha en fin dag everyone!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar