Google Website Translator Gadget

tirsdag 13. april 2010

Kinamat og H&M

Det ble kinarestauranten på oss. Nam nam! Hver gang blodtrykksmåleren blåste seg opp pratet vi ekstra mye :P Haha, musikken dempet for duringen og ingen merket det. Vi spiste vårruller, fritert svinefilet i sur-søt saus, biff chop suey og til slutt: Frityrstekt banan med is. Når vi skulle betale skjedde noe pinlig... Jeg merket at menneskene ved tre bord så på meg, og jeg merket at slangen til apparatet hang utenfor genseren min bak...!!!!!!!!!!!!!!!! Det skal jeg si, man er ikke vant til at noen glor, men gjett om det er ekkelt når man kommer opp i en slik situasjon selv!! De trodde sikkert at jeg hadde en slags sykdom, siden det hang en slange ut av genseren. Ser jo mye verre ut enn det er... Handikappet, invalid, annerledes for èn dag... Jeg synes herved at man skal beundre de som takler en slik hverdag.

Dette spiste vi:




Deretter ble det en liten tur på H&M, og jeg klarte ikke å motstå fristelsen. Kjøpte en lang grå overdel med 3/4-dels arm og et stort svart Hello Kitty-trykk foran. Siden jeg elsker skjerf måtte jeg ha et som matchet: Nemlig et lyserosa-hvitt og grårutete skjerf som passet perfekt til jakken jeg kjøpte i går. Nå har jeg surfet på nettsidene til H&M og finner ingen av plaggene, bortsett fra jeansjakken jeg kjøpte i går. Jeg kan heller legge ut bilder med antrekket på etterhvert, for det blir garantert brukt ;) Det er herved mitt antrekk på reisen til Tyrkia... <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar