Google Website Translator Gadget

lørdag 10. april 2010

@ Home m/1000 tanker

Arbeidshelgen ble til ligge-hjemme-i-senga-og-forsøke-å-slappe-av-helg. I går var jeg på aftenvakt og hadde en sterk hodepine som ikke ville gi seg med smertestillende. Det har blitt oftere og oftere dager med hodepine, svimmelhet og ¨trykk¨. De siste månedene har det vært nesten daglig, og alltid i stressende situasjoner. Blodtrykket mitt viste i går 142/110, litt senere 154/110, dvs et skummelt undertrykk som overhodet ikke er bra for hjertet. Hvilepulsen var på 113... Så det blir hvilehelg istedet for arbeidshelg. Veldig kjipt! Mamma har snakket med legevakten hvor vi fikk noen gode råd, og mandags morgen skal jeg til legen... Aner ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke lyst til å begynne på blodtrykksmedisin, og jeg vet at vekten og alt stresset i hodet mitt er de to største faktorene til at dette skjer nå. Jeg trenger hjelp :( Har i to dager begynt på http://www.go123.no/ igjen, og ser allerede et lite vekttap. Skal fortsette med det fram til jeg reiser, og legge om kostholdet mitt mens jeg er i Tyrkia. Menneskene rundt meg er bekymret for meg, og da skjønner jeg at dette er alvorlig. Jeg er nødt til å slappe av, forsøke å få tankene til å gli vekk på et vis. Men hvordan slutter man å tenke på alt som er vanskelig? To år med psykolog hjalp ikke, for da måtte jeg dra fram alt det vonde og kontinuerlig snakke om det, så alt føltes mye verre over en lang periode. Jeg er veldig frustrert nå, og litt redd. Det er kun seks dager igjen til jeg reiser til Tyrkia, og dersom jeg skal inn til sjekk osv kan jeg ikke reise!!!!! Da reiser jeg heller syk nedover, enn å måtte være stuck her i Harstad!!!!! Blodtrykket kommer til å reach sky high dersom jeg blir igjen her. IKKE aktuelt!!!

Dagen i dag består i mye Mafia Wars og Treasure Isle. OMG, føler meg veldig nerd akkurat nå! Skal ringe Baby og høre hva som skjer... <3



Om 6 dager er jeg tilbake hos familien Avci :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar