Google Website Translator Gadget

søndag 25. april 2010

I Ankara :)

Naa befinner jeg meg altsaa i Ankara og det foeles som jeg er i himmelen!! Vi har akkurat spist middag... Eller frokost :P Klokken er halv fem om morgenen, saa det kommer veldig an paa hvordan man ser paa det. Jeg bruker lap top-en til Yilmaz mens jeg er her, saa det blir ae, oe, aa istedet for norsk alfabet. Anyway, here goes:

Dag 1: Flyet til Istanbul tok kun tre timer, og jeg var veldig fornoeyd med Turkish Airlines!! Men naar jeg ankom Atatürk Airport var det ikke greit aa vaere meg. Moette heldigvis en dame som hjalp meg. Hadde det ikke vaert for henne hadde jeg sannsynligvis fortsatt sittet uten visum, for fy soeren for noen grinete folk som jobbet med aa ta betalt for visum og sjekke pass :( Det tok 1,5 time og svetten rant. Jeg er evig takknemlig til denne tyrkisk-norske damen som nesten gikk glipp av flyet sitt videre fordi hun ventet paa meg og forklarte alt, fulgte meg til gaten min. En grusom flyplass... Er allerede bekymret for hvordan i all verden jeg skal klare aa finne veien til den internasjonale flyplassen naar jeg skal tilbake til Oslo... Naar jeg ankom Ankara viste ingen meg vei, saa jeg havnet tydeligvis paa bagasjeutlevering for innenlandsfly naar jeg egentlig skulle et helt annet sted, men gikk det an aa snu og gaa tilbake? Neida, alt var stengt... Da var jeg saa sliten at taarene presset paa, men Yilmaz, soesteren og kjaeresten hennes fikk meg ut fra flyplassen og gikk med meg for aa hente bagasjen... De fikk meg inn, og endelig kunne jeg slappe av etter aa ha vaert paa farten i 24 timer.

Det var fantastisk aa se Yilmaz igjen. Det kan ikke forklares med ord. Vi har holdt rundt hverandre hvert eneste minutt, kysser og kysser og kysser... Det er saa herlig aa se han i real life, ikke via internett. Taarene kom paa oss begge. Det hele var uvirkelig. Fortsatt har det ikke gaatt opp for oss... Har hatt flere runder med "Er det mulig?? Er vi virkelig her sammen?" :) Jeg har aldri noensinne opplevd noe lignende, og det er nok kun de som har elsket noen like hoeyt som kan forklare hvordan dette var.

Yilmaz ble saa glad for gavene jeg ga han... En fotobok som jeg brukte hele dagen paa aa lage, og saa har faatt ordnet til av FotoKnudsen. Det inneholder alle de fineste bildene av tiden vaar sammen, noeye komponert slik at det skal se stilig ut. Han var saa roert... Saa fikk han paaskeegget mitt som mamma kjoepte til meg naar jeg var liten, pluss en paaskekylling jeg laget naar jeg var fem aar. Det syntes han ogsaa var kjempesoett... Hehe. Saa noen t-skjorter fra Jack & Jones, pluss masse godteri... Norsk sjokolade. Han var MEGET fornoeyd ;) Han vil ikke at jeg skal kjoepe gaver, men dette var jo ikke ting som kostet mye penger... Han setter mye mer pris paa det romantiske. Ikke slik som en viss annen tyrker som aldri kunne faa nok av noe... AESJ. Jeg er saa heldig for at jeg fant Yilmaz, men paa den andre siden skulle det bare mangle at ingen skulle utnytte meg. Herregud, han har jo kjoept billetten til meg, jeg bor gratis hjemme hos familien hans og spiser mat fra dere bord. Ingen kan si at han ikke gjoer alt for emg, for det gjoer han virkelig. Jeg er saa roert over hvordan han behandler meg... Jeg elsker deg, Baby.

Det var saa koselig aa se moren hans igjen. Vi spiste frokost i halv sju-tiden paa kvelden pga lite soevn og en knallhard dag dagen foer. Soesteren fikk selbuvottene mamma hadde strikket til henne, og hun elsket de. Moren syntes mamma er saa flink til aa strikke, saa da vet du det mamma hvis du leser denne bloggen ;) Herlig med tyrkisk mat igjen!! Jeg har savnet det lyse broedet, alle de friske groennsakene, paalegget... Og naa i natt spiste vi Kusbasili kasarli pide, min favoritt naar det gjelder tyrkisk pizza. Anbefales!! Herlig, herlig. I morgen skal vi til Sushico og spise kinamat... Spis saa mye du vil for 24 ytl, og det er sykt god mat!!! Gleder meg ;) Skal forsoeke aa legge ut noen bilder etterhvert. Vi har ikkje gaatt ut av doera i dag, saa det har ikke vaert vits i aa ta saa mye bilder... :P


Naa holder Baby paa aa sovne, saa det er best at jeg avslutter. Ha ei riktig god natt alle sammen :) Vi er verdens lykkeligste mennesker i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar