Google Website Translator Gadget

tirsdag 22. mars 2011

Yes, nye planer

Har lest statusoppdateringer på FB i dag skrevet av irriterte sjeler som ikke kommer seg inn på skatteetaten sine nettsider. Fra kl 08 i morges kunne vi gå inn og sjekke selvangivelsen, evnt hvor mye vi får igjen på skatten. Men lure menneskene som har ansvar for nettsiden har ikke tenkt på at ALLE i Norges land kom til å sjekke siden samtidig???!! Kanskje gjort noe, slik at flere av oss nordboere kunne kommet oss inn?? Neida, såpass gidder man ikke å gjøre... Det har vært umulig for de fleste å få sjekket selvangivelsen pga ¨stor pågang¨... *Sukk* Jeg er én av mange som er spent på om det blir restskatt i år.

Har sett på flyreiser til Luleå, Sverige. Hva skal jeg der? :D Vel, min venninne Ida bor der, og siden vi ikke lenger er i Alanya samtidig, så har vi snakket om at jeg kunne komme på besøk til Sverige i stedet. Hvorfor alltid møtes i Alanya når hun bor en kort flytur unna? Det blir enten weekendtur i Stockholm eller en langweekend hjemme hos henne i Luleå. Må jo si at prismessig blir det rimeligere å dra til Luleå med tanke på hotellkostnader i Stockholm. Og jeg har vært i Stockholm tidligere, men aldri i Luleå!

Nå er jeg travelt opptatt framover, så tenker på å booke tur til september. Vi får se... :) Men dere vet, når jeg sier at jeg skal dra, så drar jeg. Alltid glad for å kunne reise til et nytt sted, om så til Sverige :) Jeg har kjent Ida i fem år nå, og selv om vi ses sjeldent, så vet jeg at hun er der for meg. Det er vel det som er en ekte venn, en man vet at man har, selv om man ikke møtes så ofte. Jeg har noen få slike venner, som Benedicte S og Therese S. De fleste mennesker man møter, sklir man sakte vekk i fra dersom man ikke møtes eller snakkes jevnlig. En ekte venn glemmer man aldri, og når man møtes igjen etter lang tid går praten lett og det føles som om tiden har stått stille. Ida er også en slik venn. Det blir sååå kos å se henne igjen! Vi har MYE å prate om :))


Ida, meg og Jonna, en sommer for lenge siden :)


Ellers skjer det ikke stort... Jobben hadde ringt meg i dag, men mobilen min var tom for strøm, så jeg fikk ikke vite noe før flere timer etterpå, da jeg sjekket mobilen. Ups :S Men fikk et par vakter, så arbeidsløs blir jeg ikke med det første :)

Ha en fin kveld søte mennesker der ute <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar