Google Website Translator Gadget

tirsdag 8. mars 2011

Hektisk!

De siste dagene har vært virkelig hektiske, så bloggingen har atter en gang blitt nedprioritert. Jeg har jobbet - masse, og det har vært deilig. Denne uka jobber jeg 100% og det er fint både for lommeboka og for meg. Hjemme er det mildt sagt ampert for tiden, så jeg synes det er greit å være minst mulig innenfor husets fire vegger. Jeg må nok finne meg en leilighet, men det blir ikke før i løpet av sommeren, da leilighet koster penger, og dét er ikke noe jeg har så altfor mye av akkurat nå.

Bortsett fra å jobbe, så har jeg også besøkt Lena og René. Koselig som alltid :) Vi snakket blant annet om barndåpen som skal være 1.mai. Jeg, Lise Mari og Nina skal være faddere. Det blir en spennende og veldig fin dag :)

Har også hjulpet Yilmaz med å lete etter leilighet i Narvik. Jeg har lagt ut en ¨søker bolig¨-annonse på nettet, og gitt han link til flere tlf-nr og e-postadresser, men det er visst ikke lett å være tyrker på boligjakt i Narvik. Ingen svar på e-postene han sender, fire stykker har svart han på tlf med skjult nr, for ingen svarte når han ringte med tyrkisk nr. No luck there... Så om noen, HVEM SOM HELST, vet om noen som vil leie ut til en leiepris max 5000,- inkl strøm til en mastergradstudent ved HiN - I Narvikområdet, så ROP UT!! Studentsamskipnaden er et alternativ, men det siste alternativet...

I dag laget jeg tajine igjen - med oksekjøtt. Deilig! Hadde masse sukker og aprikos i, så den ble mer usunn enn hva som er bra for meg... Meeen, det bryr jeg meg ikke om akkurat nå ;)

Chattet også litt med Atik som tydeligvis har kastet dataen sin :( Første gang vi har prata siden jeg kom hjem fra Marokko. Savner han og de syke samtalene våre. Han er hyper, tøysete, og verdens snilleste på én gang. Merkelig type som er min eneste kontakt i Agadir. Når jeg pratet med han i dag, følte jeg med én gang at jeg lengtet tilbake til da vi satt ute en kald kveld ved strandpromenaden, så på skjult kamera-videoer på YouTube og lo masse! Jeg håper at vi ses igjen i juni. GUNVOR; Du MÅ få fri!!!!!!!!!!

Nå blir det en episode med Charmed før jeg tar kvelden. Jobb kl 14:45 i morgen. Min Tyrkia-venn Asta kommer til Harstad i morgen og blir i et par dager, men jeg er på jobb :(( Så med mindre hun tar seg en spasértur til sykehjemmet for å si hei, får jeg ikke sett henne :(

Good night peepz! Ha en fantastisk uke :)

2 kommentarer:

  1. jeg skal prøve alt jeg kan for å få fri du ;)

    SvarSlett
  2. Duuuuu har glemt å bloggeee!!! :P

    SvarSlett