Google Website Translator Gadget

tirsdag 22. mars 2011

Clothes, clothes, clothes

Jarra, det er ikke til å stikke under en stol at jeg liker, nei, ELSKER å shoppe... Særlig via nettet. Gleden er alltid stor og forventningene høye etter å ha mottatt en sms om at pakken har ankommet og kan hentes på posten... Nå har jeg litt av hvert å se fram til (hemmelig :P) og til dette trenger jeg klær. Jeg har sikkert nok av klær, men jeg går så fort LEI. Bruker plagget noen ganger og plutselig er det ikke like lekkert lenger... Noen andre som har det på denne måten? Har ikke plass til mer i klesskapet mitt, så rommet mitt ser nå  mer eller mindre ut som et eneste stort klesskap. Men what to do? Jeg kaster også MYE etterhvert som jeg blir lei. Ingen vits i å la gamle plagg ligge i skapet når de uansett ikke kommer til å bli brukt... ANYWAY, my point was; Jeg har shoppet - igjen. Mye fra H&M og La Redoute, litt fra Ellos og noen få plagg fra Sportmann. Sko, masse undertøy, noen bukser og diverse overdeler. Gleder meg til pakkene kommer ;)

Ellers har det vært en stille mandag. Har sovet mesteparten av dagen, pluss ordnet med noe formelle greier... Så hadde jeg en koselig telefonsamtale med Marcus. Next week :D Sløvet foran tv-en i noen timer, for deretter å spille CSI-spillet på Facebook. Så trist er livet mitt akkurat nå, at jeg ikke har bedre å gjøre. Har ikke ork til noe som helst. Skulle gjerne hatt en klem fra noen :( Jeg trenger det...

Legger ved link til en sang som stikker litt ekstra i hjertet for tiden...

BRUNO MARS - GRENADE m/tekst
http://www.youtube.com/watch?v=cwoid_iHYp4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar