Google Website Translator Gadget

mandag 28. mars 2011

Har fortalt det...

Nå har jeg fortalt Yilmaz at jeg kommer til Alanya neste måned. Jeg har også fortalt at jeg har en del å gjøre den første tiden der, så jeg skal sende han sms/ringe når han kan komme og møte meg. Kanskje etter en uke... Det er klart at jeg må møte han, for å snakke med han. Han skal tross alt komme til Narvik, for å gå på høyskole. Jeg kan ikke bare ignorere det. Grunnen til at jeg skal møte han, er nettopp derfor. Framtiden min står på spill. Vi hadde mange planer, og en drøm om et liv sammen - i Norge eller i Tyrkia. Vi skulle gifte oss, få et barn eller to, leve et godt og lykkelig liv. Som dere vet ble alt ødelagt, sakte men sikkert. Men da jeg gjorde det slutt og kuttet kontakt med han, så var jeg uvitende om at han noen måneder senere kom til å skulle flytte til Norge. Jeg hadde aldri trodd at han kom til å få skoleplass her!!! Nyheten var et stort sjokk for meg!! Alt endret seg da. Jeg fikk veldig mye å tenke på, og måtte revurdere valget jeg hadde tatt. Kanskje hadde noen andre klart å gi blaffen, men sånn er ikke jeg. Det vi hadde planlagt, betydde noe for meg. Det var et forhold basert på ekte følelser. Følelsene mine er ikke annerledes nå, enn hva de var for et par måneder siden. Fortsatt er jeg sint på han, og skuffet over hvordan han har behandlet meg. Møtet vårt handler ikke om det. Jeg må bare se om det fortsatt finnes ¨noe¨ mellom oss, og vi må prate om Norge og om det som kommer til å skje. Han kommer i august, 6. eller 9. august begynner skolen. Jeg husker ikke eksakt. Jeg vil være en støttespiller for han når han kommer hit, da han hverken kjenner til norsk språk, kultur eller menneskene som bor på stedet han flytter til. Det finnes mange tanker som svever rundt i topplokket mitt, og noen av dere forstår kanskje ikke hvorfor jeg i det hele tatt har lyst til å prate med han. Men som jeg skreiv på fb for noen dager siden:
- Tillat aldri at noen kritiserer deg fordi du føler som du føler, fordi du tenker som du tenker, fordi du velger å leve som du gjør, fordi det er slik det er best for deg, tillat aldri at noen hakker på deg fordi du er den du er. Ingen andre enn du selv vet hva som er det aller beste for deg.
Jeg må gjøre det som jeg selv føler er rett, og det eneste jeg vil er å snakke med han. Ikke mer.

Holder på å steke baguetter til frokost... Nam! Om ikke lenge er det på tide å komme seg på jobb. Har jobbet MYE i 1.etg denne måneden, og stortrives der! Mange trivelige mennesker som arbeider der :)

Ha en fin uke alle sammen :)
Peace out...

1 kommentar:

  1. Jeg er veldig enig med deg Elisabeth:) Håper du finner ut av hva som er best for deg etter turen:)

    SvarSlett