Google Website Translator Gadget

lørdag 26. mars 2011

Det snør, det snør, tiddelibom...

Ute er det hvitt. I en uke i strekk har det konstant lavet ned med snø. Noen dager har det vært litt forandring ved at det har blåst stiv kuling OG snødd samtidig. Herlig å bo her nord... Særlig når man leser oppdateringer på Facebook om våren som har kommet sørpå. I år er det et vinterhelvete uten like. Mange år siden det har vært så ille som dette... Jeg kan ikke huske å noensinne ha opplevd så mye snø, men hører rykter om at vinteren for 11 år siden var som denne. Biler som kjører seg fast, kollisjoner, sure folk som måkker snø, våte bein på vei til jobb. I forrige uke, mens det fortsatt regnet og snødde om en annen, lå jeg langflat nede i gata og kavet i en brøytekant etter å tappert ha forsøkt å stokke føttene på vei til jobb. Sånn sett foretrekker jeg da heller snø, enn både snø OG is. Oppmuntrende overskrift på forsiden av Harstad Tidende i dag:
- Ingen vår i sikte.

Takk for all snøen i år. Nå trenger vi ikke flere vintere.

26 dager igjen til TYRKIA. Gjett om jeg som nedsnødd nordboer skal nyte mine uker i sommerparadis!

Ha ei flott helg alle sammen <3 Husk: I natt skal klokkes stilles én time fram! Og jeg skal på jobb kl 8, så det blir hyggelig med en time mindre søvn. Åh, livet mitt er herrrrlig...

2 kommentarer:

  1. Jeg skal på jobb kvart over 7 så det blir enda tidligere!:P Uff.. vi har så deilig vær her, syns synd på dere:P

    SvarSlett
  2. Hoppas du får en fin tur till Turkiet, den här vintern är anledning nog att dra sig bort och mer förklaring behövs inte!

    SvarSlett