Google Website Translator Gadget

mandag 21. mars 2011

I'm back!!

Lena: Jeg har ikke glemt å blogge :P Seee, så flink jeg er nå :)

Det har vært noen travle uker. Jeg har jobbet - mye. Grublet - mye. Sovet - lite.
Noen news updates fra denne fronten:

- Lap top-en min har endelig kommet tilbake fra reparasjon. Derfor har jeg startet opp med bloggingen igjen ;)

- 4.juni reiser jeg og Gunvor til Agadir, Marokko :) Flybillettene er betalt. Vi blir i tre uker. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg!!

- Jeg har søkt på sommerjobb og venter spent på svar...

- Har en hemmelighet som jeg bærer på, og jeg kan ikke dele den på bloggen, for da ødelegges alt... Men JO, jeg er selvfølgelig nødt til å fortelle dere at jeg har en hemmelighet, og det ER lov å si det uten å måtte fortelle hva det er. MEN trøst dere med at dere kommer til å få vite det tidsnok... Og at det ikke er så veldig spennende som det nå høres ut som. Jeg har mine grunner for å ikke skrive om det her - ennå.

- Jeg har farget håret mitt rødt.

- Det snør. Masse. Og jeg er drittlei.

- Marcus kommer snaaart hjem. Endelig skal jeg få møte han igjen. Alene.

- Jeg vurderer studier, men blir skremt hver gang jeg leser pensumlisten. Vurderte i ca 30 minutter å bli makeupartist. Helt til jeg leste hva som skulle til, pluss all usikkerheten med å få seg en fast jobb etter endt skolegang. *Sukk* Hva skal det bli av meg...

- Yilmaz er en dust. Åj, nei det var visst ingen nyhet.

- Jeg har begynt å lese bøker igjen, for første gang på mange år. Visste dere at jeg var en lesehest i mine yngre dager? Jeg vant den doble gylne lesehesten på barneskolen for å ha lest et enormt antall bøker i løpet av et skoleår. I løpet av en helg kunne jeg lese ferdig to bøker... Jeg var nerd. Elsket å lese. Planen var å bli forfatter... Men det ble jeg altså ikke.

- [REC] og [REC]2 er god underholdning for skrekkfantaster. Fritt Vilt 3 var ok når man har sett de to første filmene.

- Jeg har begynt å like Vampire Diaries. Ikke fordi serien er så bra, men heller på grunn av min manglende evne til å legge meg i normal tid som gjør at jeg etterhvert får fritidsproblemer.

- Sa jeg at Yilmaz var en dust? Han skal komme hit, han skal ikke komme, han skal komme, han skal ikke komme... Hans siste utspill var at han skulle komme, men da ville han ikke ha kontakt med meg. Så hvorfor i h*** skal han komme hit da??? Og dersom han kommer hit uten å skulle ha kontakt med meg, betyr ikke det at han da i utgangspunktet ikke ser på meg som den viktigste grunnen for å komme til Norge? Hmm, I wonder... Jeg trodde meningen var at han skulle komme hit for oss, slik at vi kunne få den framtiden vi ønsket - sammen. Men han trenger tydeligvis ikke meg for å flytte til Narvik, så be my guest... Men det verste han presterte å si var at jeg IKKE kunne reise til Marokko. Når jeg sa at billettene var bestilt, så la han på telefonrøret. Han sa at han ikke kom til å kunne vente på meg, og han stolte ikke på at jeg kom til å vente på han. Jeg hadde tenkt å fortelle han at jeg kunne komme til Tyrkia en tur, men jeg fikk ikke muligheten, siden han la på røret. Da jeg sendte han en tekstmelding etterpå kommanderte han meg til å komme. Jeg ba om tid til å tenke, men han respekterte selvfølgelig ikke det, og maste i stedet hull i huet på meg... Han sa ordrett at han ikke ville ha meg dersom jeg dro til Marokko og ikke besøkte han i Tyrkia. Han mente at dersom jeg kom til Tyrkia NÅ, så kom alt til å ordne seg og jeg kom til å se kjærligheten han har for meg... Det var 5 minutter FØR han sa at jeg var ¨sick¨. Takk skal du faen meg ha, for at du beviser atter en gang hvordan du egentlig er... Det tok meg 2 sekunder å bli sliten... Hvorfor begynte jeg å ha kontakt med han igjen?

- Vurderer å kjøpe meg en iPHONE 4, da både telefonen, iPOD-en og kameraet mitt har gått ut på dato. Noen for/i mot, peepz?

- Apropo folk. Denne posten mottok jeg på Facebook i morges:

Hakan Xxxxx 21. mars kl. 10:47
- will eat u in alanya :P

Elisabeth Nilssen 21. mars kl. 10:52
- Uhm, that's scary

Hakan Xxxxx 21. mars kl. 10:53
- no ı ll be good :P u yummy ı should eat u :)

Elisabeth Nilssen 21. mars kl. 10:54
- :S
 
Hakan Xxxxx 21. mars kl. 11:03
- but u look so hottie ;) wat ı can do :P

-----

EHHH... Jeg sier ikke mer. Ha en riktig fin uke alle mine venner <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar