Google Website Translator Gadget

onsdag 23. mars 2011

Hjelp!

Har tittet på nettsidene til http://www.nelly.com/ og funnet flere par sko som jeg gjerne skulle hatt. Trenger partysko, men takler ikke at de er så innmari høye eller trange rundt ankelen. Jeg er bred over rista, så kan ikke kjøpe hva som helst og regne med at det passer... Anyway, jeg har kommet fram til fire par som jeg liker veldig godt! Hvilke mener dere ville kledd meg best? Jeg vurderer å kjøpe to av disse fire, men hvilke?




Må selvfølgelig legge til et par Converse-sko når jeg først handler (som om jeg ikke hadde nok par fra før):


Disse må være verdens RÅESTE Converse-sko, men jeg finner de ikke til salgs noen steder :( Kan noen hjelpe meg til å finne de til salgs online??? Converse 100th Anniversary fra 2008:



6 kommentarer:

  1. Ohhh Digger bilde nr 2 og nr 4...prrr
    :D
    Lenaaa

    SvarSlett
  2. Aaaight, takk :) Hva har skjedd med profilen din? Blitt anonym nå? :P Ha en fin dag, søta!

    SvarSlett
  3. Jeg kom ikke inn på den her..Er hos foreldra mine :P Takk i lige måde :)

    Lena

    SvarSlett
  4. Jeg stemmer for nr 3 og 4:P I love shoes! Har kjøpt meg 3 nye par selv.. uffamei:P

    SvarSlett
  5. æ syns nr 1 og 2 va stili :) :)


    stine

    SvarSlett