Google Website Translator Gadget

fredag 4. mars 2011

Back to reality

Jeg klarte såvidt å åpne øynene i morges. Før jeg fikk vurdert om jeg skulle stå opp eller sove litt lenger, hadde jeg allerede sovnet.... I går var første dag tilbake på jobb. Det var en koselig vakt sammen med trivelige folk :) Men det kjennes på kroppen når man ikke har vært i action på lenge. Nå er det ettermiddag, jeg har våknet og satt på frokost/middag. Det blir marokkansk tagine med lammekjøtt, aprikos, svisker, mandler og masse deilig kanel og annet krydder :) Det må være lov å mimre litt og late som om hverdagen ikke har slått meg riktig ennå. Jeg vil leve der enda litt til. Livet her er så kjedelig... Å skulle gjøre det samme hver dag er det verste jeg vet! Jeg blir deprimert dersom det ikke skjer litt ekstra i hverdagen. Nå har jeg prøvd å rekruttere noen til å bli med ut på lørdag, men neida... Maria spurte om jeg ble med ut i kveld, men jeg har nå sagt ja til å jobbe hele helgen, og med tanke på hvor jævlig dårlig jeg har blitt de siste gangene jeg har drukket tar jeg ikke sjansen på å drikke, for så å gå på senvakt dagen derpå. Det virker som kroppen min overhodet ikke tåler alkohol... Kanskje det har blitt bedre med magen min etter de sterke antibiotikaene jeg fikk i Marokko, men likevel; Jeg tør ikke.

Jeg ringte Marcus i går... Lenge siden sist. Savner deg :( Så jeg håper at vi ses når du kommer tilbake til byen.

Lena ringte meg mens jeg var i Marokko, og jeg ble så stresset, for jeg ble redd for at noe fælt hadde skjedd. Hun ringer jo aldri når jeg er på ferie! Men neida, det var ikke noe skummelt, bare koselig :) Hun spurte om jeg ville være fadder for lille Celina :) Det er en ære, og selvfølgelig vil jeg det :)

Må gå og se til taginen min. Lurer på om den blir spiselig...

Ha en flott dag videre alle sammen!

Blir spennende å se resultatet av min tagine...

1 kommentar:

  1. Ååååååh! har du laget Tajine! :D nammenam, ser veldig godt ut! Sitter her med ekte marokkansk te og bare mimre selv ;D hehe

    SvarSlett