Google Website Translator Gadget

torsdag 24. mars 2011

Hotel Argana

Nå har Gunvor og jeg blitt enige om hvilket hotell vi skal bo på i Agadir, Marokko :) Det er et 4-stjerners hotell med de samme frynsegodene som på hotellet hvor jeg bodde sist, men vi slipper frokostbuffeten som tydeligvis koster flere tusen kroner. Sparer også en del ved at man betaler mindre skatt på Hotel Argana (i Marokko må man som regel betale skatt for hver natt man bor på et hotell) enn på Kenzi Europa. Hotel Argana ligger i gaten ovenfor Kenzi, 300 m til stranden, men likevel nærmere sentrumet ovenfor enn hva Kenzi er. Jeg har en skikkelig god feeling for dette hotellet :) :) Nå er det opp og avgjort. Må bare vente til man får penger nok til å betale. Totalpris med fly t/r + 4-stjerners hotell midt i sentrum = 5300 kr. Det går an å unne seg litt luksus når flybillettene er så himla lave med Norwegian nå, og hotell i Marokko er rimelig i forhold til det europeiske nivået.  Vi visste om rimeligere hoteller, men poenget var ikke å finne det billigste og mest bedritne hotellet. Nå får vi bo på et hotell med spa, trimrom, mange fasiliteter, god renslighet og ikke minst: hyggelig betjening. Mest sannsynlig ingen kakkerlakker eller maur på rommet. Leste til og med om noen som hadde funnet en død rotte på et slitt og skittent såkalt 4-stjernes hotell!! Har lest utrolig mye negativt på http://www.tripadvisor.com/ om diverse hotell, og selvfølgelig skal man ikke tro på alt som står. Står ting om Kenzi Europa også som jeg vet ikke er sant. Men når flertallet av de som har bedømt hotellet mener de samme tingene, så ligger det noe i det... ¨Styr unna!! Ikke bo der!! Maur på hotellrommet! Fant død rotte på rommet!¨. Man booker jo ikke rom etter å ha lest noe sånt... Hotel Argana skal være et av de beste i Agadir, og har fått mange positive kommentarer. Da vet man mer hva man har å forholde seg til... Jeg gleder meg syyyykt mye :) Nå har det begynt å gå opp for meg at vi virkelig skal reise :) Bare synd at det er 2,5 måned igjen :P

Noen bilder av hotellet:





1 kommentar:

  1. Det så jo dødsfint ut da :) Tror dere kommer til å kose dere masse !! :)))

    SvarSlett