Google Website Translator Gadget

fredag 25. mars 2011

Going to Turkey

Har kommet hjem fra en senvakt på jobb. Slang meg på sofaen, spiste lasagne og har nå inntatt tv-posisjon. Supernatural går på tv; Min favoritt over alle favoritter.

Nå kan jeg annonsere at jeg drar til Alanya i slutten av april... Har funnet leilighet og gleder meg veldig til å dra. Why? Vel, av flere årsaker, none which I will write in my blog. Hvis noen lurer på hva som går av meg for tiden og hvorfor jeg har tenkt å stikke til løvens hule, så send meg heller en melding privat på facebook. Kommer ikke til å fortelle noe før ETTER at jeg har kommet hjem ;) Jeg har mine begrensninger. Noe av personlig art kan jeg dele med verden, men ikke alt. Og grunnen til at jeg ikke kan skrive om årsakene til denne reisen i bloggen er fordi det finnes enkelte mennesker der ute som ikke skal vite hvem, hva og hvorfor. Tiden vil vise... Svarene vil komme etterhvert. Men ikke nå.

21.april sitter jeg på flyet til Antalya...

2 kommentarer:

  1. Drar du med norwegian? Forhåpentligvis sitter jeg på flyet nedover 21 april også ;-) Ellers blir det 23 eller 26 april :D

    SvarSlett
  2. Ja men absolut hör jag av mig, i need friends tooo :P hur länge ska du stanna? Kan inte mitt turknummer heller men mitt svenska är 0762215652.

    SvarSlett