Google Website Translator Gadget

tirsdag 7. desember 2010

Solskinn

Nå som mørketiden pågår for fullt i Nord-Norge, og sola ikke kommer tilbake før i slutten av januar, så er det ubeskrivelig å kjenne sola skinne i Alanya... I dag viser gradestokken 20'C, og vi har så langt kun hatt solskinn. En natt regnet det, men da sov vi uansett... Skulle gjerne bodd i dette klimaet året rundt!

I går var vi på Crusoe Restaurant Café Bar i Atatürk Caddesi og spiste deilig mat. Jeg elsker det stedet... De har fantastisk indisk mat, engelske retter, sandwich, toast og utallige forretter av ymse slag som ikke er lik de fleste andre stedene som finnes i Alanya. Vi spiste ostegratinerte hvitløksbrød og hjemmelagede løkringer, Baby spiste Jacket (bakt potet) med bønner, pølse og ost, mens jeg spiste Chicken Tikka Masala. Har vært der minst 30 ganger i løpet av de siste årene, og maten er alltid like god. Anbefales dersom dere skulle være i Alanya og ikke har prøvd Crusoe før. Vi skulle tatt bilder av mat, men glemte det helt av da maten kom på bordet... :P Next time...

Shoppet to neglelakk fra Golden Rose Paris; En knallrosa og en sterk lyselilla. I Tyrkia koster neglelakket 1,5-3 YTL (6-12 NOK) og sitter som støpt. Jeg har dilla på neglelakk... Kan aldri få mange nok, og til en sånn pris kjøper man mer enn gjerne med seg noen hjem til dyre Norge.



Nå har Baby kjøpt Cataflam til meg. For en stund siden hadde jeg betennelse i setemuskelen og benvevet på høyre side, og var sykemeldt. Nå har jeg fått det samme på venstre side. Hadde så vondt når vi gikk i gatene, at jeg bare ville grine :( Håper på rask bedring, for jeg hater å være hemmet av noe.

Vet ikke hva vi skal finne på i dag... Men ut må vi i alle fall. Deretter blir det film og godis på senga. Deilig ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar