Google Website Translator Gadget

fredag 3. desember 2010

Dag 11 – Mine søsken

Jeg har én bror, en storebror som er 13 år eldre enn meg. Han heter Torbjørn og har inntil nylig vært gift. Han har to barn, et stort hus og en flott jobb på en privat hjerte-og lungeklinikk. Med andre ord: Motsatt av meg. Han er sykepleier, men også militarist...så han har vært i både Libanon og Afghanistan, sistnevnte opptil flere ganger. Jeg tror nok at han reiser nedover igjen i løpet av nyåret... Jeg er stolt av han. Han er en utrolig sterk person. Det vi opplevde har preget oss begge, men mens jeg er ødelagt, har han stått på og oppnådd utrolig masse i livet. Jeg er SÅ stolt! Nå har han i tillegg funnet seg ei ¨venninne¨ som er veldig velkommen inn i familien. Jeg krysser fingrene for dere to :) Torbjørn har en annen far enn meg, men ingen skal våge å kalle oss ¨halvsøsken¨, for han er ikke HALVT broren min. Han ER broren min. Vi har samme mor, og det holder i massevis for meg. Vi har bodd i samme hus. deretter i samme by, jeg har bodd i leiligheten i huset hans i to år. Det er først nå at avstanden er stor. Glad i deg.


Gutta kom på overraskelsesbesøk sørfra når mamma fylte 60 år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar