Google Website Translator Gadget

fredag 3. desember 2010

Sex

Jeg har sjekket ut de siste ukers søk gjort av folk som har endt opp på min bloggside:

- atle pettersen
- den sykeste vitsen
- møbelmontør i kbh
- sex
- vurderingssamtale psykolog
 - tyrkia
- bilder av elisabeth nilssen
- flytte til alanya
- godt & blandet skum
- godt&blandet fruktopia
- grandiosa
- julebord på sykehjem, bilder
- bananglasur
- norsk jobb alanya
- alanyum noen som har vært

Hahaha, hvem søker på ordet ¨sex¨ og får opp bloggen min??? Og HVORFOR? :D Ikke kan jeg huske å ha skrevet om mange møbelmontører i København heller, men å ha satt sammen tv-bordet vårt, ja det har jeg skrevet om... Bananglasur? Ja ja ja... Nå som jeg faktisk har skrevet disse ordene får jeg kanskje enda flere lystne besøkende :S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar