Google Website Translator Gadget

fredag 3. desember 2010

My last two days

I går var jeg på julegavehandel med mamma. Har nå kun mamma (of course) og en venninne igjen. Resten er overstått :) Jeg ELSKER å kjøpe gaver til andre. Det gjør meg så glad :)) Føler at det vi handlet i går var helt perfekt. Ble litt på meg også da... Fikk en guuuuuul genser fra H&M som jeg har sett på i en måneds tid. Gleder meg til å bruke den :) Etterpå spiste vi pizza på Dolly Dimple's, og OMG for en fantastisk pizza det var!!! De har fått flere nye varianter i det siste, så denne var ukjent for meg... Beste pizzaen jeg har smakt noensinne. Fant ikke noe bilde å legge ut, men den heter Nr 30 Monas Furore. Med ekstra ost og hvitløksdressing ble den perfekt ;) YUMMI...

I dag sto jeg opp kl 9... Jøss! Ja, JEG... Hadde masse å gjøre i dag, siden det er den siste hele dagen min før jeg reiser. Jeg avlyste besøket hos Lena fordi jeg ikke hadde tid til å dra dit. Jeg hadde masse klær som måtte prøves, sorteres, pakkes... Mange overraskelser til Baby som måtte ordnes... Og diverse ting i huset som ikke kunne være slik de er nå. I tillegg var jeg og mamma på butikken hvor vi handlet inn diverse mat til i kveld. Vi skulle kose oss siste kvelden etter at jeg var ferdig med alt styret... MEN noe skjedde :( Det er for idiotisk og sjokkerende til at jeg vil fortelle eller navngi enkeltpersoner. I alle fall nå. Så resultatet ble: Ingenting. Jeg gikk gråtende til sengs og våknet i 24-tiden... Sitter nå her og stirrer ut i lufta. Har ikke gjort en dritt i dag... Har ingen glede. Ikke noe initiativ.

Det finnes et menneske der ute som jeg er utrolig skuffet over. Et menneske som har skuffet meg gang på gang, men som jeg har tilgitt hver gang. Det er jo det man skal gjøre... Alle gjør feil. Men det jeg fikk høre om i dag var rystende. Og hvordan personen taklet konfrontasjonen er enda mer rystende. Enkelte mennesker eier ikke skamvett!! Har man driti på draget, så kan man si ¨beklager¨ i stedet for å reagere med sinne, og skylde på alle andre rundt seg. Det er så ufattelig umodent og respektløst å hakke løs på uskyldige mennesker som er i livene våre fordi de er GODE venner. Nå er de ikke dine venner lenger, og du har kun deg selv å takke.

At du våger å oppføre deg som du gjør. JEG er flau på dine vegne, så at du selv ikke er flau, er for meg ufattelig... Du har løyet til meg gjentatte ganger, sverget på noe som senere har vist seg å være løgn. Du blir sint når jeg sier at du lyver, men likevel viser det seg at jeg har rett. Du tåler ikke at andre påpeker ovenfor meg hva du driver med når du burde være takknemlig for at jeg har gode venner som støtter meg. At du snakker stygt om meg til dem, og dette er ikke første gang, og senere forteller meg at du ikke har sagt noe, er en krenkelse for betydningen av vårt ¨forhold¨ og for betydningen av ¨vennskap¨ mellom deg, meg og de andre involverte. Når jeg i dag får se svart på hvitt hva du har løyet om, så angriper du meg og reiser meg til helvete før du angriper dem som kun gjorde det enhver god venn ville ha gjort. I stedet for å ta på deg skylden, så lyver du også til dem og forsøker å skade meg. SKAM DEG!! Man ligger som man reder...

Det du skriver er grusomt og ondskapsfullt. Nå er det ikke bare jeg som ser hvilken fantasiverden du lever i. Du har bevist én gang for alle at du selv er skyld i dine problemer. Jeg har ikke flere sjanser å gi... Nå er det virkelig NOK. Livet er ikke et spill, vennskap er ikke noe man skal leke med. Jeg elsker vennene mine og setter pris på dem. Det du gjorde i dag viser bare at du ikke hører hjemme i mitt liv... Hva slags menneske er du som våger å oppføre deg så respektløst og skylde på andre for dine egne feil???? Fy faen, så skuffet og flau jeg er... DRITFLAU.

1 kommentar:

  1. Morsomt at du likte pizzaen "min". Hilsen hansomfantpåMonasFurore :)

    SvarSlett