Google Website Translator Gadget

mandag 20. desember 2010

I'm alive!

Ja, for de som har lurt på om jeg faktisk er i live, så er jeg det! Men blogging har vært sterkt nedprioritert. Nå er Baby ute for å printe ut flybillettene mine, levere inn en sur laks vi kjøpte på Kipa, hente den nye forlovelsesringen min, kjøpe sigaretter til meg OG ta ut kontanter og veksle noen Euro. Hva gjør jeg? Oppdaterer bloggen min :P Høhø, nei jeg skal pakke... Og det er ikke lite. Har shoppet inn alle julegavene (untatt én til mamma), og litt av, for å si det mildt... I morgen kl 9:05 tar vi transfer til flyplassen, og deretter drar Baby med sitt fly til Ankara, mens jeg fortsetter til Oslo/Gardermoen. Deretter blir det noen timers venting der før jeg endelig lander på Evenes kl 22:45. En lang dag i vente.. Skal fortelle mer om ferien når jeg kommer hjem... Nå må jeg begynne å pakke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar