Google Website Translator Gadget

fredag 31. desember 2010

HAPPY NEW YEAR!

Nå er snart år 2010 omme, og vi starter på år 2011. Når jeg leser om andres tanker rundt året som har vært ser jeg hvor lite 2010 har gitt meg - av positive erfaringer. I motsetning til andre har jeg ikke blitt sterkere, ikke fått nye venner, ikke opplevd meningen med noe. Derimot har jeg vært i et destruktivt forhold, mistet kontakt med flere mennesker som jeg har glad i, forverret spiseforstyrrelsen min, mistet jobben og fått den tilbake, begynt på studier og avbrutt dem ufrivillig, fått sjanser og mistet dem igjen... Jeg er GLAD for at år 2010 snart er over. Kanskje vil 2011 bringe ny gnist til meg, nye muligheter, tro, håp og kjærlighet. ¨For en negativitet over året som har vært¨? Nei, dette er realiteten. Jeg starter på et nytt år med godt mot. 2011 kommer til å bestå av mange positive endringer i livet mitt, nye impulser og fremgang.

You will see... :)

Nyttårsaften blir feiret hjemme med familien, deilig kalkun og en ny saus etter oppskrift av John Inge - Takk for tipset :) Skal se en film før jeg går til sengs, da jobben kaller i morgen tidlig. Har jobbet SYV dager i strekk denne julen!!!!!!!! Så i dag er min eneste ¨fridag¨, men hvilken fridag er det når man uansett må stå opp kl 6:30 neste morgen? Anyway. etter 2.nyttårsdag har jeg FRI, og da skal JEG feire jul ;) Nyttårsaften har jeg alltid tilbrakt sammen med de jeg er glad i, det være seg familie, venner eller en kjæreste. I fjor var jeg i Tyrkia med min nye kjæreste, i 2008 var jeg også i Tyrkia med fine folk, i 2007 var jeg på fest med gode venner i Harstad, i 2006 var jeg på fest med de samme vennene + kjæreste, i 2005 lå jeg på sofaen med oppkastsyke... :P My point is: Alle nyttårsaftener er minneverdige, uansett hvor jeg er og hva jeg gjør. Ingen går i glemmeboka.

Hvordan skal dere feire nyttår? Og med hvem?

GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE. Ønsker dere en fabelaktig nyttårsfeiring! Ta vare på kvelden. Gjør den minneverdig.



Nyttårsaften 2009/10 - @ Robin Hood, ALANYA.
Lite visste jeg om hva det nye året ville bringe med seg...



1 kommentar:

  1. Vil ønske deg ett godt nyttår, Elisabeth, og måtte det nye året være alt hva det gamle ikke var/ble, det sier jeg for min egen del også. Har ingen forsetter da jeg ikke liker slikt, har heller noen mål som jeg skal nå i løpet av året :) 2010 har vært et grusomt år for min egen del, og jeg er som du, glad for at det om noen timer er over! Håper du kjenner deg sterkere, lykkligere, og at du får igjen gnisten din i året som kommer, det unner jeg deg!! Mange klemmer fra meg til deg :)

    SvarSlett