Google Website Translator Gadget

mandag 6. desember 2010

Dag 15 – Mine drømmer

Drømmer om hva? Framtiden?

Jeg har mange drømmer om framtiden og hva jeg skulle ønske var annerledes i nåtiden. Vil bli sterk igjen, fortsette med skole, få meg en jobb etter å ha fullført høyere utdannelse. Jeg vil gi ut diktsamling, vinne i Extra, reise jorden rundt, stifte familie med verdens herligste mann, kunne smile igjen og føle at jeg lever. Drømmene er mange, og det er ganske sikkert at flere av dem går i oppfyllelse mens noen av dem aldri kommer til å skje. Jeg blir neppe mangemillinær før jeg dør, men kan vel få leve i håpet? ;)

Ellers drømmer jeg om at alle utro menn skal kastreres, respekt og medmenneskelighet blir en viktigere faktor og selvfølgelig: Fred i verden. Siden dette ikke kommer til å skje, ser jeg ingen vits i å utdype dette nærmere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar