Google Website Translator Gadget

torsdag 23. desember 2010

Dødssliten.no

Allright, jeg er tilbake i Norge og har gjort litt av hvert på denne korte tiden...

Litt om de siste 48 timer: Etter en heftig krangel med Yilmaz fikk jeg ikke sove min siste natt i Tyrkia, så jeg var helt gåen allerede før jeg hadde begynt på hjemturen. Pådro meg også magevirus av et eller annet slag dagen før avreise. Takk, Gud, for at du alltid er så snill med meg... Not. Sto opp kl 7 og dro til Antalya hvor jeg tok farvel med Yilmaz på flyplassen, og han gråt... Så gikk han til Terminal 1 hvor han skulle ta flyet videre til Ankara. På flyet til Oslo var det en tilbakestående jente med munndiaré som selvfølgelig satt rett bak meg. Jeg var SLITEN når vi endelig landet. Vel framme i Oslo ventet jeg først på kofferten min i én time pga bagasjekaos. Etter fem timers ventetid på flyet som skulle gå nordover fikk vi beskjed om at det ble forsinket... Pga flykaoset i Europa. Så jeg ventet og ventet og ventet.... Og ventet. Kl 3 i natt var jeg endelig i senga mi igjen etter to søvnløse netter og ei utrolig lang og slitsom reise. Kl 13:35 våknet jeg, og nøyaktig fem minutter senere ringte jobben og lurte på om jeg kunne komme på jobb... Skjev i øynene, trøtt som fy og med vondt i hele kroppen klarte jeg å komme meg avgårde. Nå kjenner jeg at det var ingen god idé å si ja til å jobbe :S Har sittet 1,5 time utover natten og pakket julegaver. Gikk selvfølgelig tom for teip, så resultatet ble ikke noe å skryte av, for å si det sånn :P Har altfor mye å ordne i morgen med å rydde, pakke ut av kofferten, vaske klær, nei uff... Orker ikke å tenke mer nå. Sliten og lei ligger jeg i senga og gleder meg til å få SOVE. Dvs; Må opp tidlig i morgen... Skal møte Lena og kjøpe en siste julegave til mamma, før jeg skal hjem, ordne meg og pynte juletreet med de nye kulene fra Kipa (Alanya), spise julemiddag med familien og åpne julegaver. Ja, jeg er klar over at det  bare er den 23. i morgen, men vi feirer altså julaften den 23. i år. Jeg skal nemlig jobbe senvakt julaften og begynner kl 7:30 neste dag, og har fem dagers jobbing i strekk. Skulle få to senvakter etter hverandre (24.og 25.), slik at jeg fikk litt julefølelse, men det har jeg altså ikke fått likevel... :(( Så i år blir det julaften den 23.desember. Snodig, men dersom man skulle få tid til familien måtte det bli sånn. Jeg fikk også vite at det var noe feil med julegavene jeg hadde bestilt til brodern på nettet, så hele overraskelsen jeg hadde til han er ødelagt. Jeg er temmelig pissed og skuffet :((

Noe positivt er at vi bestilte pizza fra Dolly Dimple's igjen i kveld etter jobb. Nr.18 Hangover. Fantastisk god og spicy ;) Nam!

Nå er det virkelig natta på meg. Kommer til å være død før 4.juledag er omme. Skulle virkelig ikke ha gått på jobb i dag, men heller holdt meg hjemme og fått tilbake energien. I morgen blir det bare hektisk, og så bærer det rett på jobb igjen.

Skulle ha oppdatert den liste-tingen jeg drev på med, men har virkelig ingen ork nå... Prioriterer søvn.

God natt, godtfolk. Håper at det står bra til med dere? Ikke slit dere ut med juleforberedelser ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar