Google Website Translator Gadget

torsdag 23. desember 2010

GOD JUL

ønskes til alle mine kjære venner og bekjente. Håper at høytiden vil gi dere fine minner sammen med de menneskene som er viktige for dere. Vi feiret julaften i dag med pinnekjøtt, kålrabistappe, mandelpoteter og sjy. Beste pinnekjøttet jeg har smakt på årevis! Deretter åpnet vi gaver og som vanlig er det morsommere for meg å se andre bli glade for deres gaver, enn hva det er for meg å åpne gaver selv. Liker å gi :) Men ble selvfølgelig glad for alt jeg fikk. Gavene sørfra er forsinket, så det blir åpning av julegaver i romjula også.

Var en tur i byen og på Kanebogensenteret med Lena. Hun har bare fem uker igjen til termin nå og har såå fin mage :) Koselig å se henne. Tusen takk for gavene :))

Nå ligger jeg i senga, enda mer sliten enn i går. Fikk ikke sove, selv hvor trøtt jeg enn var... Så nå går det på helsa løs. Har innmari vondt i hodet... Det er som om noe trykker på innenfra, slik at hodet nærmest truer med å eksplodere. Måtte også kjøpe tabletter mot løs mage, for nå er det tredje dagen med akutt d... :(( Har tatt tre til nå, men det har hatt null effekt. Må jobbe fra kl 15 i morgen, og har ikke tid til hverken diaré eller hodepine. For en herlig jul...

Nyt høytiden dere som kan. Sett pris på de små, men viktige øyeblikkene.

Sender over en stor klem til dere alle :)

Beklager til dere som jeg ikke har gitt kommentar tilbake... Det kommer. Jeg er bare nødt til å komme meg igjennom høytiden først. Beklager igjen.


2 kommentarer:

  1. God jul, Elisabeth! ting blir nok bedre etterhvert <3

    SvarSlett
  2. håper du har hatt en kjempefin jul og romjul :)

    SvarSlett