Google Website Translator Gadget

mandag 6. desember 2010

Dag 13 – Den her uka

Har vært en DRITTUKE!! En uke hvor det meste går galt... Jeg tror at de fleste har en sånn uke innimellom?

 Det mest positive var julegavehandelen. Vi var rundt på diverse kjøpesentre og i byen. Fant masse fint. Bestilte verdens kuleste julegave (synes jeg) online til verdens(?) kuleste storebror. Blir interessant med tilbakemelding på den... ;)

Hatt en forferdelig krangel med Baby :( Men jeg reiste til Tyrkia og angrer ikke på det :)) Her blir jeg til 21.desember.

Møtte Lena.

Fikk spyware på pc-en pga McAfee ikke registrerer spyware, selv om McAfee påstår at deres antivirusprogram gjør det. Ble tappet for penger på kontoen, og hadde masse styr med å få ordnet alt tilbake til normal modus :(

Ellers ikke noe verdt å nevne... Har grått mange tårer og hatt mye hodepine på grunn av mas og negativitet rundt meg. Tror nok at denne uka blir hakket bedre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar