Google Website Translator Gadget

torsdag 30. august 2012

It's a fact...

...I'm not in Turkey anymore :(
Kom hjem for noen timer siden, har spist og ligger nå passiv på senga, føler på den komplette sorgen over å ikke lenger være i mitt andre hjemland. Jeg gråt når jeg måtte si ha det til alle de flotte menneskene jeg har blitt kjent med. Jeg gråt over å gå i gaten ved hotellet for siste gang. Gråter nå over ensomheten. Melissa, Claire og Annette mener at jeg bare kan flytte til Stavanger, ta en one way ticket ;) De som kjenner meg, vet at jeg er veldig impulsiv, så plutselig gjør jeg det! Har ikke så mye som holder meg igjen i Harstad... Jeg skulle ønske at jeg hadde mer penger, slik at jeg kunne tilbrakt de tre siste dagene deres i Alanya sammen med dem, men jeg er så blakk som jeg ikke har vært på mange år.

Nå skal jeg sutre i noen dager, gi meg selv lov til å sørge... Kommer sterkere tilbake på bloggfronten, med noen bilder fra ferien! Just not today...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar