Google Website Translator Gadget

mandag 27. august 2012

2 days left...

Blogger fra mobilen og føler at det ikke går så greit, men skal gjøre et forsøk :P Nå har jeg bare to dager igjen av ferien. Tiden har gått fort, slik den alltid gjør i Alanya. Jeg er blakk, har vært altfor lite på stranda og altfor mye på byen. Jeg er sliten, fortsatt like singel, har fått flere venner og skulle ønske at jeg hadde flere dager til å gjøre alt jeg ikke fikk gjort. Men sånn blir det ikke... Jeg kommer ikke til å endre billetten, slik jeg tidligere har gjort. Det er på tide å dra hjem og bli ferdig med Alanya. Selvtilliten min har fått en alvorlig knekk den siste uka etter at fire mennesker har sagt på tyrkisk hvor feit jeg er. Blant annet en på stranden, en kompis av hotellpersonalet, en guttegjeng på Istanbul Club OG frisøren jeg var hos. Jeg går med hodet bøyd mot bakken og bare venter på neste kommentar. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke kunne tyrkisk :( Det som skjedde på hotellet klagde jeg til hotellsjefen om. Jeg fikk tilbud om tre ukers gratis air condition hvis jeg signerte et papir om at jeg var fornøyd med hotellet (slik at jeg ikke kan klage til Ving etterpå). Det var snakk om 209 lira, så jeg aksepterte "tilbudet". Nå er jeg sliten og lei. Har kun hatt en totalt alkoholfri dag, og det var i går. Da dro jeg, Melissa og Claire til en sportsbar med Mehmet (typen til Melissa) som hadde bil. Så på kampen mellom Besiktas og Galatasaray. Vi ble veldig engasjerte og hadde en kjempekos kveld. Etterpå satt vi på Mola og spilte kort. Godt med en normal dag...



6 kommentarer:

  1. Ignorer det. Jeg faar hele tıden höre jeg er tjukk og psykopat baade paa engelsk og tyrkısk, de ER bare saa tjukke ı hodet, du ser fantastısk ut:)

    SvarSlett
  2. Herregud. Jag slutar aldrig förvånas över hur fräcka människor kan vara. Visste frisören att du kunde turkiska? Du borde ha sagt ifrån, (det är inte det enklaste, jag vet!) Föler jag blir sint å dina vägnar. Liknande skedde mig i Trabzon, men jag blev tagen för att vara en prostiturad (jag var klädd i jeans og singlet medans de två turkiskorna hade kort kort och mer smink än mig..) och jag tog ett djupt andetag och "ursäkta, men sa ni något om mig?"

    Haha, jag var på Queens den 17e jag med, men var inte riktigt mig själv, kan man väl säga. Lite för mycket i glaset för en som aldrig dricker. Vi satt närmast djbåset mot gatan... Tur att jag inte gick fram till den jag trodde var du da, det kunde ha varit... pinligt.

    Joda, jag är tillbaka på jobb och är i bedre fysisk stand än på länge. Det gjorde gott att byta luft och väder! Men sådär annars, det är tungt att vara ensam. Tungt att vara utan C. Hoppas din sista dag blir bra, och att du får en god tur hem! Håll huvudet högt, och skit i alla kommentarer. Det var dem som kommenterade mig också ska du veta (och det var inte positivt), så jag tror mest att det är för att ha något att säga...

    SvarSlett
  3. åååååååååååh duste tyrkere!! Ikke bry deg om de, tenk heller på alle de kiloene du faktisk har klart å ta av! Du har vært kjempe flink så ikke la de trykke deg ned! Så lenge man gjør noe med seg selv er det ingen som kan si noe vennen! Nyt de 2 siste dagene dine nå, bare koooos deg! Ikke tenk på de stygge kommentarene vennen! STOR KLEM :)

    SvarSlett
  4. Du er VAKKER!!!

    Synes det er så trist at vi omtrent krysser hverandre på flyplassen :(:(
    God tur hjem snuppa :)

    SvarSlett
  5. Oj, kul att hitta en som är ganska så likasinnad här på bloggen. Tack för alla dina fina ord. Verkligen jättesnällt av dig att skriva så! :)

    Fan, nu får vi klara detta. Jag ska nog boka en tid hos en psykolog så jag kan få prata om detta och anledningen till mina problem. Känns som att det behövs för att komma vidare och inte fastna i gamla vanor liksom. För de vanorna känns "säkra" liksom. Kram på dig bruden! Nu fixar vi detta!

    SvarSlett
  6. Hei! En utrolig blogg! Jeg er stadig innom å sjekker! :) Kan jeg spørre hvorfor du disliker carisma bar??

    SvarSlett