Google Website Translator Gadget

tirsdag 7. august 2012

Ready to go...or?

Akkurat nå er det kaos i stua. Har brukt hele dagen på å gå igjennom hvilke klær jeg skal ha med. Klærne jeg hadde med til Bulgaria har blitt for store, så jeg har måttet prøve alt på nytt. For et styr! Pga ¨den tiden i måneden¨ har jeg ikke klart å gå ned de to ekstra kiloene for å nå -20 kg. Men jeg må vel si meg fornøyd med -18 kg på 2 1/2 måned... Rart hvordan man setter seg høye mål og blir skuffet, og glemmer hva man egentlig har oppnådd. I dag har mange plagg gått i søpla, rett og slett fordi jeg aldri kommer til å få bruk for dem igjen, men også fordi det gjør vondt å måtte se på dem. Buksene jeg brukte i april faller av meg når jeg går, og buksa jeg bestilte fra Asos for en måned siden, har allerede blitt så stor at den ikke lenger ser bra ut. Nå kommer jeg inn i bukser som har ligget i skapet i et par år fordi jeg ikke har hatt sjans til å få de på. Det er en fantastisk følelse!! Men når man går så mye ned i vekt er det nesten som om man må bli kjent med seg selv på nytt igjen... Noen ganger blir jeg overrasket når jeg ser meg selv i speilet, andre ganger glemmer jeg helt hvor stor jeg egentlig har vært. A long way to go, men man må ikke glemme å klappe seg selv på skulderen underveis!

I morgen tidlig er jeg på vei til flyplassen, for å ta flyet til Oslo. Der kommer Eva og møter meg, og jeg kommer til å tilbringe et par timer med henne før flyet går videre til Antalya. Gleder meg til å se henne igjen :) Jeg orker ikke tax free osv, men har bestilt alkohol gjennom flyselskapet, så det ligger klart når jeg kommer på flyet. Deilig å bare kunne sjekke inn og gå til gaten. Har også betalt for ekstra bagasjevekt, så jeg slipper å måtte legge igjen mange ting hjemme og telle på kiloene mens jeg shopper i Tyrkia.

I går gikk Lena og jeg tur i Folkeparken i et par timer. Kjenner det i leggene i dag! Koselig å ikke gå tur alene. Var hos Emrah også, men jeg var ikke i form, så jeg gikk hjem og sov i min egen seng. Jeg vet ikke hva som kommer til å skje mellom oss, men kjenner at det blir godt å komme seg bort nå.

Jeg får ikke lagt ut bilder fra Sverige-turen og Bulgaria før jeg reiser, men det har rett og slett ikke vært tid til det! Lover å blogge fra Alanya og legge ved noen bilder, så disse innleggene ikke blir så utrolig kjedelige å lese. Beklager, jeg vet at jeg er treg!

Ha ei fortsatt fin uke peepz :) Bye bye, Norway! Hello Turkey :D Endelig får jeg besøke mitt andre hjem igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar