Google Website Translator Gadget

torsdag 2. august 2012

Long time, no see...

Jaa, jeg er elendig på å blogge for tiden :( Men jeg har nesten ikke vært hjemme. De to siste dagene har jeg vært hos Mr X, da lysten til å være hjemme er minimal. Ikke greit å være 28 år og bo midlertidig hjemme når man er vant til å gjøre som man vil... Jeg vurderte en pause med Mr X, men det ser ikke ut som jeg klarer å holde meg unna han :( Det går altfor fort, men han er i tankene mine hele tiden og vi har det veldig fint sammen. Han gir meg det jeg trenger akkurat nå av støtte og oppmerksomhet, og kanskje er han bare en rebound, men da er han i såfall en skikkelig BRA rebound.

For et par dager siden var jeg i byen og møtte Laila; en venninne jeg ikke har møtt på ti år!! Vi satte oss på en kafè, og selv om årene har gått, var det som om tiden likevel hadde stått stille. Pratet om alt mulig fra første stund, akkurat som før :) Det ser jeg på som ekte vennskap. Jeg hadde noen kjempekoselige timer :)

Om et par dager kan jeg endelig fortelle det som mine venner allerede vet, men som jeg ikke har kunnet dele på bloggen... Nå skal jeg hive meg i dusjen, ordne meg og komme meg avgårde til byen. Skal ta solarium og kanskje møte Mr X...? Tja, tjo, jeg tror at jeg gjør det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar