Google Website Translator Gadget

søndag 5. august 2012

Spis til du sprekker...

I dag har jeg hatt en skikkelig møkkadag. Har ikke orket å møte E, bare vært sur og stappet i meg masse usunt :( Første gang på to måneder at jeg har hatt en sånn dag, og jeg kan ikke helt sette ord på hvorfor. Jeg som ikke har rørt potetgull engang og ikke orket tanken på å spise meg skikkelig mett, har overspist så til de grader. Nesten sånn som før... Jeg skulle hatt mitt ¨månedlige¨ nå, men det lar vente på seg og jeg er frustrert. Hormonene svinger og jeg vil gråte, skrike høyt og bare være alene...

De siste dagene har jeg tenkt mye på det en viss person har snakket om meg, og selv om jeg burde heve meg over det, så irriterer det vettet av meg. Det er utrolig sårende når mennesker man såvidt kjenner dømmer en og snakker nedlatende om en til venner og familie... For eksempel om depresjonen min som visstnok ikke var reell... Jeg tror de fleste som har fulgt bloggen min det siste året vet veldig godt at jeg har SLITT, ikke bare litt, men VELDIG. Hva er det som gjør at noen mennesker tror de har rett til å dømme andre og sette seg selv høyere? Det gjør vondt i meg. Jeg møtte personen på butikken i går, og vedkommende gikk rett forbi som om jeg var luft... Akkurat nå føler jeg meg verdiløs, ikke bare ovenfor denne personen, men generelt. Jeg liker ikke denne følelsen som jeg har klart å holde på avstand ei stund. Kanskje er det bare forsinkelsen av menstruasjonen som gjør meg ekstra sårbar, kanskje føler jeg meg bedre om noen dager... Men jeg sa til E at jeg ikke orket å møte han mer. Jeg var faktisk ganske krass mot han og han fortjente det ikke, men jeg kjenner at det bare er for mye å takle på èn gang nå. Det er bare tre dager til noe skjer i livet mitt. Jeg har mye å ordne med før dette... Og etterpå må jeg begynne å se framover, ikke bare ta dag for dag. Gruer meg til det, for akkurat nå har jeg nok med dag-for-dag-situasjonen.

I morgen er det på'n igjen... Jeg kommer neppe til å orke tanken på mat i morgen, og nekter å gå på vekta for å se de tragiske konsekvensene av dagens synder. Jeg skjønner ikke... Jeg som ikke engang liker is har klart å spise en halv boks! Er dødstrøtt fordi jeg ikke fikk sove i går natt. Kanskje var det fordi jeg sov alene, jeg vet ikke... Men jeg er sliten nå. Veldig, veldig sliten. Fikk vasket fire maskiner med klær, så har gjort NOE i alle fall. Men nei, jeg kan ikke falle tilbake til de gamle uvanene med søvnløse netter og overspising, tankekverneri og isolasjon. Skulle ønske at jeg hadde en psykolog å snakke med nå, men siden jeg flyttet, ble det sendt henvisning til Harstad. Ventetiden er til januar neste år... De har rett og slett ikke kapasitet nok, og jeg nekter å begynne hos samme psykolog som jeg gikk til i fjor høst, så da har jeg èn valgmulighet mindre. Kjenner at det begynner å fylle seg opp, men forhåpentligvis går det bedre fra og med onsdag...

---

Bestilte forresten klær med ekspresspost fra Ellos. I stedet for to svarte leggings i størrelse 46/48 fikk jeg to rosa topper i størrelse 38/40. Seriøst, det er for dårlig... Jeg betalte ekstra for å få pakken på kortest mulig tid, og så klarer de å sende feil så til de grader!!! Ser de ikke forskjell på størrelse 46/48 og størrelse 38/40?? Eller svart og rosa??? Det er ikke første gang at jeg får tilsendt feil klær fra Ellos. Begynner å bli mektig lei både La Redoute og Ellos. ELENDIG kvalitet på klærne, stor forskjell på størrelsene og flere ganger feil tilsendte plagg. Nå venter jeg på pakke fra Bubbleroom hvor jeg har bestilt flere kjoler og noen topper... Skal legge ut bilder av plaggene jeg eventuelt passet når de har ankommet. Bestilte også flere piercinger fra PersonalJewelry, for første gang fra denne nettsiden, og ble veldig positivt overrasket. De har mye bedre kvalitet på piercingene enn f.eks Illusion, Motehus og Crazy Factory (sistnevnte er ikke verdt å titte innom engang...)

Klokka viser fem om morgenen, så jeg burde prøve å sove litt... God natt alle sammen. Håper at dere har en flott helg!

1 kommentar:

  1. Kjæææære du! Håper virkelig det ordner seg! ikke tenk på hva andre sier å mener. Jeg vet det er utrolig lett for meg å sitte å si det, for man tenker jo alltid på det men du er så god å gullverdt at ingenting skal dra deg ned. Nå er du på en god sti, fortsett på den. Å tenk, snart skal du ut å reise å kose deg :)
    Folk får si hva de vil, bare synd de går til venner å familie :(

    Stå på jenta mi:) du kommer det over dette! Og du vet som er sant å da får folk tro hva de vil!

    KLEM!!! <3

    SvarSlett