Google Website Translator Gadget

lørdag 1. september 2012

Back to reality

I dag har jeg sittet hjemme og sutret, slik jeg nevnte i forrige innlegg at jeg skulle... Har trykket i meg nøtter, kylling og atter nøtter. Sett på tv, ikke hatt mobilen i nærheten og fått noen bekymringsmeldinger på Face om hvorfor jeg ikke tar telefonen eller svarer på meldinger. Vel, det er ingenting å bekymre seg for... Jeg er bare utrolig sliten og hadde behov for å være alene. Alanyaferien har vært slitsom. Jeg har drukket mer alkohol på disse tre ukene enn på de siste tre årene til sammen! Reisen hjem var dessuten veeeldig lang. Beina mine er hovne, jeg har vann i kroppen, har ikke fått nok søvn og husker faktisk ikke hvordan jeg kom meg til sengs i går... Plutselig våknet jeg av at telefonen ringte og jeg bare ¨åja, har jeg lagt meg?¨ Ehh, ja...

Har snakket med Emrah i dag. Jeg har prøvd å ignorere han mens jeg var i Tyrkia, trodde ikke at han betydde så veldig mye for meg, men likevel er det vanskelig å være tilbake i Harstad og ignorere han. Jeg ville ikke snakke med han, så jeg blokkerte han fra Face, men så laget han en ny profil hvor han har skrevet masse søte greier til meg på veggen sin, og jeg kunne ikke la være å smile. Teit kanskje, men han prøver i alle fall. Så vi har prata litt sammen de siste dagene, og i morgen skal jeg besøke han. Jeg har innsett at jeg har seriøse trust issues... Årene med utroskap og mishandling fra min forrige eks, pluss alle vanskelighetene med Y, har skadet meg i sjelen. Jeg trenger tid og hjelp til å bearbeide alt som har hendt, ellers er jeg redd for at jeg aldri kommer til å kunne nærme meg et mannfolk igjen uten å freake ut og stikke av :( Kanskje er ikke Emrah den rette for meg, men jeg ønsker å se han igjen og kjenner virkelig at jeg savner han, så i stedet for å sitte her og ha det kjipt, så slår jeg to fluer i en smekk: Får en times trim ved å gå tur/retur, pluss får en sårt etterlengtet klem. Han er snill mot meg, og jeg vet at jeg burde gi han en sjanse, men det er så utrolig vanskelig når jeg bare leter etter feil i stedet for å se på alle de positive kvalitetene han har.

Ser på ¨Dude, where's my car?¨ nå. Syke, syke filmen ;) Prøver å koble ut det faktum at jeg har tusenvis av andre, mer seriøse ting å ordne i nærmeste framtid... Blant annet finne meg en jobb. Det er på tide nå, men jeg utsatte det til etter ferien. Nå er tiden kommet, men jeg har skikkelig noia for å mislykkes... :(

Nattinatt godtfolk! Ønsker alle mine venner ei god helg. Og til mine Alanya-venner: Jeg misunner dere ikke i det heeeele tatt :-/ Wish I was there too.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar