Google Website Translator Gadget

mandag 27. august 2012

Bilder fra mobilen??!

Prøvde å legge ved et bilde, men får ikke til med mobilen. Skal få lagt ut resten når jeg kommer hjem. Jeg har blitt kjent med flotte folk fra Stavanger, så om noen måneder blir det en tur dit på besøk. Blir konge! Har også sett visse personers sanne side... Blitt litt skuffet, men samtidig ikke. Jeg har tilbrakt mange kvelder på Istanbul Club, feiret bursdagen til Selda, møtt en kjekk nordmann som jeg ikke fikk sett igjen, spist mye kebab og lagt på meg noen kilo. Jeg har vært hos frisøren og farget, stripet og klippet håret, pluss fått gelenegler. Pris totalt: 600 kr ;-) Nå må jeg ordne meg til kveldens festligheter med Linn-Theres og Rita. Ha en fin kveld peepz!

1 kommentar:

  1. Åh jeg bor ikke så langt i fra stavanger så jeg håper vi kan prøve å møtes når du drar dit da! :D

    SvarSlett