Google Website Translator Gadget

onsdag 8. august 2012

Så klar som jeg kan bli!

Endelig er alt pakket og klart. Er meeeget glad for at jeg bestilte overvekt på flyet, ellers hadde jeg hatt et stort problem nå. Kofferten er stappfull!

I natt fikk jeg vite noe som gjorde at jeg kan reise til Tyrkia uten å tenke så mye på E. Jeg liker ikke at folk lyver til meg... Det er noe av det verste jeg vet. Selv om han sier at han skulle ¨overraske¨ meg og har tusen unnskyldninger for hvorfor og hvordan, så er det så mye som skurrer at jeg ikke klarer å tro på det. Har snakket med ei venninne som er temmelig enig med meg. Greit at jeg er skeptisk til mannfolk og ikke har mye tillit til det som blir sagt og gjort. Kanskje er det helt naturlige grunner til ditt og datt, men nå har det blitt så mange småting som totalt gjør at jeg ikke lenger klarer å la det gå... Og det jeg fikk vite i natt, er ingen liten ting. Jeg tror at det er en mening med det meste, og at jeg skulle få vite dette før jeg dro var det absolutt en mening med. Først hadde jeg dårlig samvittighet for at jeg skulle reise, men nå kan jeg legge de vonde følelsene på hylla og bare NYTE ferien. Gleder meg så utrolig mye!!

Må vel prøve å sove litt... Jeg skal opp igjen om 2 1/2 time ;) Typisk meg å pakke i siste liten, men jeg brukte også mye tid på de greiene med E. Dette ble mitt siste innlegg fra Norge på en stund XXX

2 kommentarer:

  1. GOD TUR SNUPP!!!:D kos deg i hjel :) godt du fikk lagt E på hylla nå når du skal på tur da;)
    Have fun! ta en drink og 5 for meg også :) KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk :D Synd du reiste hjem før jeg kom da :P Men skjønner deg! Haha, jeg skal nok klare å ta drinker både for deg og for meg and all the rest :D Klem til deg søta <3

      Slett