Google Website Translator Gadget

søndag 5. august 2012

En bedre dag...

Fra en bedriten dag i går til en litt bedre dag... Jeg har gått en lang tur, pustet frisk luft og fått trent litt muskler. Har vært flink med maten som før og prøvd å droppe den dårlige samvittigheten for hva som skjedde i går. Når jeg våknet i dag følte jeg meg dårlig som om jeg hadde vært på fest dagen før... Sånn orker jeg ikke å våkne igjen. Nå har jeg kommet inn på rett spor igjen, med ren samvittighet. Det føles godt å ha såpass kontroll at man klarer å ta seg selv i nakken, selv om man glipper en dag. Jeg har spist for lite i det siste, og med alle møtene jeg har hatt med E har det ikke blitt til at jeg har spist måltidene til faste tider osv. Jeg kan ikke la det skli ut, for plutselig er jeg på ¨kjøret¨ igjen. Denne gangen nekter jeg å la masse tid være bortkastet... Det var èn dag, ikke mer. Nå skal jeg straks legge meg, fornøyd med dagens innsats. Humøret er fortsatt svingende, og jeg er småforvirret angående menstruasjonen, men det ordner seg nok. Kanskje spiller vekttapet inn?

Nå snakker jeg med E. I morgen skal jeg ut på shopping, deretter gå tur med Lena, og så tenkte jeg å besøke E... Jeg vet ikke hva jeg vil. Alt er KAOS i topplokket. Jeg driter i å tenke framover. Ser at jeg må ta dag for dag ennå en stund til... Ellers henger jeg ikke med på min egen fremgang.

Kort innlegg, men jeg har ikke så mye mer å dele i kveld... Er som sagt ikke i form. Ha ei god natt peepz!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar