Google Website Translator Gadget

søndag 1. april 2012

Oppsummering - Mars

Nå har jeg sett i flere blogger av de legger ut ¨månedens¨, så jeg joiner bølgen og ser hvor lenge jeg klarer å henge med:

Månedens opptur: Fikk endelig begynt med behandling etter umenneskelig lang ventetid. Også mange fine stunder med Yilmaz.

Månedens nedtur: En viss taxi-situasjon made from hell, slik at jeg ikke kom meg til behandling + tannpinen som river i meg nå...

Månedens film: Uhm, Puss in Boots kanskje? Vi har sett en mengde filmer denne måneden, så vanskelig å velge (og HUSKE). How to lose a guy in 10 days er nesten som klassiker å regne, men jeg elsker den og vi så den for sikkert tiende gang i går ;)

Månedens serie: Once upon a time!!

Månedens sang: The Cranberries - Zombie. Fikk plutselig dilla på den igjen. Aylin Aslim & Hayko Cepkin - Bir cocuk sevdim har jeg også hørt på repeat noen ganger denne måneden...

Månedens mat: Etli kuru fasulye, saksuka og tacohorn <3

Månedens drikke: Cola Zero (vi er på ¨avbrusning¨, men det funker dårlig).

Månedens beste kjøp: Bøker i lange baner. Lesestoff for flere måneder framover!

Månedens dårligste kjøp: Vi har ikke kjøpt så mye, men mamma ga oss en pose Sørlandschips som hadde gått ut på dato for to måneder siden. Den hadde vært på tilbud til 5 kr. Kan trygt si at det ikke anbefales å spise utgått potetgull.. Ble syke alle tre, til og med Yilmaz som er tilnærmet laget av stål. Skjønner ikke hvordan butikker i Norge kan ha lov til å selge ødelagte produkter på tilbud! Hyggelig info denne måneden eller hva? :)

Månedens sitat: When I shut my mouth and turn to walk away, it doesn't mean you've won. It simply means your stupid ass isn't worth any more of my time.

Månedens bilde: Tok ingen bilder av meg selv i mars, så her kommer et av saksuka-en jeg laget:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar