Google Website Translator Gadget

tirsdag 3. april 2012

Påskekos

Er tilbake i Narvik. Yilmaz hadde laget lahmacun i går og spist opp alt sammen, slik at han ikke hadde noen igjen til meg, men kunne fortelle alt om hvor godt det hadde vært. Takk! Ellers var det koselig å komme tilbake hit, selv om jeg egentlig ikke hadde så lyst til å dra hjemmefra. Har hatt noen fine dager med mamma - noe jeg trengte. Har vært sosial, pratet med folk, tatt telefonen når den har ringt, ordnet meg, vært på kjøpesenter og hos tanlegen, møtt ei venninne. Ja, alt i alt er jeg stolt over hvordan jeg har taklet denne situasjonen. Har kjøpt mine egne ting i butikkene i stedet for å be mamma om å betale med kortet mitt (standard) og den sosiale angsten har holdt seg veldig i sjakk. Jeg har ikke latt nervøsiteten og redselen overta, enda jeg har sett flere mennesker på disse dagene enn jeg har gjort totalt dette året.

Nå er vi endelig ferdig med å sette sammen bokhylla fra Jysk. Fulgte ikke med noe utstyr, så vi har slått inn spikre med tomatpurèglass, men så fin den ble :D Akkurat nå er den litt tom, men den skal snart fylles opp med bøker. Yilmaz satte i feil spiker på første forsøk, og brukte en halvtime på å få den ut. Så det var nok jeg som sto for mesteparten av arbeidet, selv om jeg lot han hjelpe til ;) Hehe, han kan være flink til mye rart, men å sette sammen ting er IKKE hans sterkeste side. Nevner blant annet når han fikk faren til å klage til butikken fordi det var noe feil med vifta som han liksom hadde satt sammen... Pinlig. Ikke så greit å være mann bestandig, og særlig ikke når de mener at de kan ting bedre enn kvinnfolk, for deretter å sucke og bli flau.

Nå er han og henter oss en deilig pizza fra Viva Italia; vårt favorittsted (ikke så mange steder å velge mellom) i Narvik. Vi skal ha Once upon a time-maraton og kose oss med pizza og påskegodt. Tannen min gjør ikke vondt lenger, men hele kjeven og muskelen smerter fortsatt. Slapp heldigvis å dra tilbake til tannlegen. De ringte meg derfra for å høre hvordan det gikk, og det syntes jeg var veldig koselig :) Kommer absolutt til å bli fast pasient der. Skal ordne meg en full sjekk om et par måneder når vi har litt mer penger. Blir litt kos i dag, selv om vi egentlig ikke har penger. Han skal jobbe i morgen og dagen etter det, pluss noe i helga, så vi unner oss litt påskekos nå :)

Håper at dere har det bra? Kax, Lena og Hanne: Jeg dropper spørsmålsrunde :D Men det var veldig koselig å se at dere fortsatt leser bloggen min :D Kax; jeg savner spesielt din blogg. Klem til dere alle!

1 kommentar:

  1. Det er hyggelig å høre:) Savner den litt selv:)

    SvarSlett