Google Website Translator Gadget

onsdag 4. april 2012

Påskevær

Vi hadde en veldig fin kveld i går. Yilmaz kom hjem med pizzaen og sa at den var gratis! De hadde lagt om menyen, slik at hver 5. pizza er gratis i stedet for hver 10. som før. Det føltes nesten som skjebnen ;) Vi hadde jo egentlig ikke råd til å kjøpe pizza i utgangspunktet. Pizzaen var forøvrig den beste jeg har smakt på LAAAANG tid. I love pizza med masse hvitløksdressing! Nam!! ;)

Lå og leste i hele natt med alt fra entusiasme til irritasjon. Vet ikke om jeg skal like boka eller ikke. Har ventet i 200 sider på at det skal bli action, og nå begynner det endelig å skje noe. Bare 500 sider igjen... ;) Jeg forstår ikke helt målet til forfatteren med tanke på alle de hundrevis av natur-og omgivelseskildringene, navn på ikke-relevante gater, og alle de franske uttrykkene som blir mer og mer kompliserte. Hun kunne godt ha skrevet ei bok med normal tykkelse og droppet alle de laaaaaaange sekvensene som ikke er relevante for historien. SUKK!! Anyway, den lange natten pluss mye aktivitet de siste dagene, resulterte i at jeg sov lenge. Så lenge at jeg såvidt rakk å snakke med Y før han gikk på jobb... Vet ikke hva jeg skal finne på i dag. Mest sannsynlig blir det en hel masse avslapping :) Det finnes mange praktiske ting jeg kunne ha gjort, men jeg kjenner at det kan være greit å hvile litt nå. Tannverken demper seg sakte, men sikkert. Jeg har spist en deilig frokost med kornbrød fra bakeriet som mamma kjøpte til meg... Hun sendte også med noe pålegg og diverse greier vi trengte. Godt å komme hjem, virkelig. Skulle gjerne ha vært der noen dager ekstra... Ble nesten trist når jeg hadde kommet meg tilbake til Narvik.

Det laver ned med snø her! I går var det et fantastisk påskevær med masse snø og en sol som varmet. Håper å få prøvegått skiene i løpet av uka. Hvordan er påskeværet hos deg?

Nå skal jeg ta frem boka og lese videre... Ha en super dag!

1 kommentar:

  1. Her i Drammen er det sol og klart vær, men likevel rimelig kaldt og surt. Passer bra når jeg holder på å kaste og sortere ting. Jeg skal flytte snart, så nå jobber jeg meg sakte sakte gjennom all dritten jeg eier. :P

    I kveld skal jeg hjem til mamma og pappa i Tønsberg, så da håper jeg det blir strålende vær fremover. Forrige påske solte vi oss i bikini! Jeg krysser fingrene for gjentakelse :P

    Ha en flott påske!!!

    SvarSlett