Google Website Translator Gadget

søndag 1. april 2012

Auauauauau vrææææl.... :(

Warning! SUTREINNLEGG!! Seriøøøst, jeg har så voooondt!! Yilmaz sover, så jeg kan ikke klage til han. Derfor klager jeg her i stedet og håper at noen hører meg. Klokka er snart fem om morgenen, og jeg har såvidt smakt søvn i natt. Våknet av at Y skubbet borti meg, og det var nok til at jeg rakk å kjenne smerten og ikke fikk til å sove igjen. Han har ligget alene på soverommet etter dette, smattet og spurt i søvne hvor jeg er. Jeg er småirritert, så derfor svarer jeg ikke. Vet jo at han ikke mente å vekke meg, men tannpinen gjør meg unødvendig irritabel. Derfor er det bedre at jeg ignorerer han. Smertestillende hjelper ikke, og det føles som døden når jeg spiser. Vi koste oss skikkelig med laks i ovnen i dag, men etterpå ville jeg bare gråte.

Vi hverken så på film eller nøt hverandres selskap, slik vi vanligvis gjør når vi har en hel dag sammen. For det meste satt jeg og forsøkte å snakke minst mulig pga tanna, eller så gråt jeg eller fikk trøst av Y som også var helt utenfor pga det grønne ansiktet mitt med de triste øynene. Vi la oss tidlig i mangel på lyst til noe annet, og fordi han skal opp om en time. Jeg klarte også å brenne meg stygt - på magen - den dagen jeg laget tacohorn, og det har nå blitt til et 4 x 15 cm væskende blodig sår med store blåmerker(??!), så når jeg skulle sove kunne jeg ikke ligge på magen som jeg alltid gjør. Lå og stirret i taket i en evighet.

Mamma henter meg i løpet av dagen, for jeg har ikke råd til øyeblikkelig hjelp-time hos tannlegen. Det koster visst mer enn dobbel pris, så jeg forsøker å holde ut til i morgen. Men det blir godt å komme hjem til Harstad. Siden Y skal jobbe uansett hadde jeg blitt sittende alene i leiligheten, og med tannpine klarer jeg ikke å fokusere på hverken bøker, tv eller engang dette blogginnlegget.

Jeg vil spy til meg selv og de patetiske tingene jeg skriver om. Av og til føler jeg at det er helt meningsløst å blogge... Før hadde jeg alle Tyrkia-reisene å skrive om + flere venner som blogget. Nå har de fleste lagt bloggen på hylla, og jeg finner ikke så mye spennende å lese om. Dessuten er det ikke noe hyggelig å være i bloggverdenen lenger etter det som hendte i forrige uke. Synd at jeg skal være så svak at jeg lar EN person ødelegge så mye, men jeg gjorde det rette og hevet hodet over det. Så får det gjøre vondt inni meg en stund framover i stedet. Jeg har mistet gnisten for å skrive og vet ikke hva dere ønsker å lese om? Det er noen som kommenterer, og det setter jeg selvfølgelig veldig stor pris på! Men det kommer sjeldent/aldri spørsmål til meg, så av og til spør jeg meg selv om det ikke er noe dere lurer på? Skriver jeg så åpent om alt at det ikke er noe å spørre om? Kanskje. Eller kanskje det rett og slett ikke er noe spennende å spørre om når det gjelder meg? Jeg vet ikke. Har lurt på om jeg skulle ta en spørrerunde, slik mange bloggere gjør, men er redd for at det blir kanskje to spørsmål (hvis jeg er heldig) - Christine og Lena, tar jeg feil? :) Kanskje Hanne også, for å være hyggelig med meg :D

Nå blir det en trøsterøyk på verandaen før jeg forsøker å sove litt. God natt peepz - og til dere andre: Good morning :)

5 kommentarer:

  1. haha, jeg kunne nok klart å finne på flere spørsmål;P Men av egen erfaring så har ikke jeg fått mange spørsmål i spørsmålsrunder, men så hadde jeg ikke mange lesere heller. Du hadde nok fått noen fler trur jeg, så bare å prøve det:) Så kjedelig med tannpine, det er ikke særlig deilig. Skulle hatt no tyrkisk smertestillende:P Lykke til hos tannlegen da:)

    SvarSlett
  2. Dine største fans i Fredrikstad stiller opp ;)

    SvarSlett
  3. Haha for å være hyggelig med deg? Hva i alle :D Nei jeg stille gjerne spm av REN nysgjerrighet! :)

    SvarSlett
  4. Også håper jeg at det går bra med deg, og at du får vekk tannpinen snart! Det er grusomt :( Klem <3

    SvarSlett
  5. oooff dette gørtes ikke bra ut! Jeg har aldri hatt tannpine så vet ikke helt hva det går ut på men kan tenke meg at det er helt for jævlig! Jeg ser du skriver om en hendelse som skjedde forrige uke. Har du skrevet noe om det for det har jeg ikke fått med meg da i såfall, du vet, my internett was gone for en periode :p Men håper hvertfall det går bedre med deg nå da :) Stoooor stoor mega klem fra meg :)

    SvarSlett