Google Website Translator Gadget

tirsdag 10. april 2012

Legger ned bloggen

Har etter mye fram og tilbake bestemt meg for godt: Dette er slutten på min tid som blogger. Etter at Yilmaz kom til Norge, og Tyrkia-turene og utenlandsreisene stoppet opp, føler jeg ikke at jeg skriver om noe som engasjerer MEG - og at jeg derfor heller ikke har noe å gi til DERE. Jeg har delt av meg selv til dere, både på godt og vondt, men det er på tide å avslutte nå. Livet mitt går inn i en ny fase, som jeg helt ærlig ikke har lyst til å dele med alle kjente og ukjente der ute.

Etter at en viss person har laget mye kvalm, er ikke lenger bloggverdenen noe hyggelig sted for meg å være, og jeg har ikke lyst til at denne personen eller heiagjengen hennes skal kunne lese noe som helst om mitt liv. Synd at man skal bli revet hodet av og lagt fram til spott og spe fordi man kommer med godt argumenterende ytringer til en person som skulle forestille en venn - og deretter tar helt av, er frekk som faen og legger ut ting - som hverken har blitt sagt eller gjort - i full offentlighet, og ikke har vett til å skjønne når nok er nok. SKAM DEG.

Når venner og bekjente èn etter èn slettet bloggene sine var det ikke lenger like gøy å være her. Måtte finne nye blogger å lese - og de kommer jeg selvfølgelig til å fortsette med å følge. Men jeg savner de som var her fra starten av... Begynte å tenke på å legge ned bloggen etterhvert som folk ¨forsvant¨, men har nærmest tvunget meg selv til å være her. Og det føles ikke lenger rett...

Så jeg takker for meg. Ikke delvis, ikke ¨en ny blogg kommer snart¨, bare et enkelt takk og et evig farvel. TAKK til alle kjente og kjære som har lagt igjen kommentarer i årenes løp. Det har betydd mye for meg. Til tider var bloggen eneste måten å kommunisere med omverdenen på. Takk for all støtte når jeg trengte det mest.

Nb! Jeg lar bloggen stå i en uke før jeg sletter den, slik at dere som fortsatt har påskeferie får med dere at jeg avslutter...

Goodbye everyone
XXX

3 kommentarer:

  1. å, nei, så trist. Din blogg er alltid den første jeg sjekker, du skriver så BRA! Null sjanse for at du ombestemmer deg?

    SvarSlett
  2. så trist :( Kommer til å savne bloggen din. Håper du ombestemmer deg og kommer tilbake..

    SvarSlett
  3. Huff, så trist at du skal slutte å blogge! Jeg kom bare helt tilfeldig over bloggen din da jeg så en kommentar du hadde lagt igjen på en annen blogg, og etter det så har jeg fulgt med på bloggen din selv om jeg ikke er så flink å kommentere. Din blogg er en av de få som jeg leser regelmessig, så kommer til å savne bloggen din.

    Veldig kjipt og unødvendig av den personen å ødelegge for deg -skikkelig dårlig gjort. Sånne folk er det ikke verdt å bruke energi på...

    Ikke noen mulighet for at du kan fortsette å blogge med passord til bloggen din? Da kan kontrollere hvem som kan lese den? Som de to over meg skriver, håper at du ombestemmer deg. :)
    Hvis ikke, så må du ha all lykke til videre! Håper at alt går fint fremover. :)

    Klem :)

    SvarSlett