Google Website Translator Gadget

mandag 7. februar 2011

Yes

Djises, så fort håret vokser for tiden! Farget det før jeg dro til Oslo, men ser at jeg er nødt til å farge det igjen før Marokko, ellers blir det skille i løpet av ferien. I fare for å virke overfladisk, så er faktisk noe av det styggeste jeg ser gammel utvekst. Særlig de som er opprinnelig mørk blond og har farget håret altfor lyst (been there, done that...) eller de som har begynt å bli gråhåret, men farger håret mørkt. Det ser ikke særlig fint ut med 6 cm skille da... Så hårfarging står på programmet i dag! Blir brunt igjen. Jeg synes fargen gir håret mitt den sunnheten det trengte. Etter at jeg sluttet å bleke det og heller prioriterte mørkt hår, har håret blitt mye finere. Jeg sliter med tynt hår, særlig om vinteren. Hvert eneste hårstrå er skjørt, og hodebunnen min tåler veldig få hårprodukter. Men etter mye prøving og feiling har jeg kommet fram til diverse produkter som gjør håret mitt fyldigere, sunnere og mer glansfullt. Ved å bruke produktene ofte blir resultatet bedre og bedre for hver hårvask!


Shampoo

Balsam


Hårkur

Kapler m/olje


Thickening spray

 
Da vet dere hva jeg pleier mitt hår med ;)

Har fått to nye pakker fra ELLOS. Jeg ble så skuffet sist... Returnerte så og si hele bestillingen, men har nå bestilt litt andre størrelser og modeller. Håper at noen av buksene er kledelige, da det i følge Marisol er kaldt i Agadir om kveldene. De går med vinterjakke :S Var ikke akkurat det jeg hadde forestilt meg, så jeg har handlet inn leggingser, tunikaer og lette sommertopper... Har ikke særlig lyst til å dra med meg fleecejakken til syden :P Vi får se ;)

Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar