Google Website Translator Gadget

tirsdag 8. februar 2011

BLÆÆÆH!

Følte meg kvalm i går natt, og kroppen var ikke i form. Jeg våknet tidlig i dag - kvalm som fy og med en elendig mage... I absolutt hele dag har jeg ligget rett ut på sofaen, foruten mine jevnlige møter med toalettskålen :( Jeg skjønner ikke hvordan dette kunne skje nå... Har ikke vært på jobb, og kan heller ikke ha blitt smittet av noen. Man skal jo bli sjuk innen 48 timer etter eksponering. Men jeg har altså fått god gammeldags omgangssyke. Skjelver innvendig, vil bare spy, spy, spy. Fy flate, føler meg som et slakt... Nå har jeg klart å dra meg opp til soverommet, så skal fortsette å sove her og håpe at jeg går en bedre natt i møte.

Har ikke vært i så crappy form på seks år... Sliten Elisabeth nå.

Nighty night peepz...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar