Google Website Translator Gadget

lørdag 5. februar 2011

Svar til Lena

Han ble slettet fra Face for 2,5 måned siden, og fra Msn i jula... Det er kun via mobilen han klarer å kommunisere med meg, og jeg har til tider mobilen avslått i timesvis (en gang i 48 timer) for at han ikke skal få plage meg. Jeg vurderer å bytte nr :( Av og til blir jeg så provosert at jeg ikke klarer la være å svare, men etter det han sa i går, så vil jeg bare SPY når jeg tenker på han. Som du sier, jeg kommer meg aldri videre med han snikende i bakgrunnen... Og tro meg: Jeg prøver virkelig å komme meg videre. Men han tror fortsatt at ¨alt¨ kommer til å ordne seg... Han forstår virkelig ikke at han har gått altfor langt på alle mulige måter, og selvfølgelig kommer han med hat-meldinger så fort han skjønner at jeg fortsatt ikke vil ha han. Hadde han bedt om unnskyldning og stått for det, så hadde det vært en annen sak. Men han tar jo tilbake unnskyldningene sine flere ganger daglig! Jeg har det bedre de dagene det er HELT stille...

Blir godt å komme seg til Marokko og langt vekk fra alt dette styret. Han sa til og med at han selv hadde undersøkt billett til Marokko, for å se meg der!!! Herregud, han får IKKE lov til å ødelegge ferien min. Nettopp pga han valgte vi å IKKE reise til Tyrkia... Men jeg tror og håper at det blir stille framover. Håper at han nå skjønner at jeg aldri noensinne kommer til å tilgi han for det han fortalte om hun kollegaen... Fy faen, så motbydelig... Og jeg tror selvfølgelig ingenting på at han dyttet henne vekk. Hvorfor skulle han fortelle meg en slik historie dersom det ikke hadde hendt noe mer... Han har nok gått til sengs med henne og har dårlig samvittighet for det, og forsøker å lage en finere historie, for å få lettet litt på samvittigheten... Han er jo ikke akkurat kjent for å være den som sliter med alt det råtne han foretar seg...

Mens han har horet rundt, så har jeg sittet hjemme. Jeg har ikke engang møtt noen gutter i real life. Har ikke orket tanken på flørting, og så fort noen har forsøkt å sjekke meg opp, så har jeg avvist dem. Jeg klarer ikke tanken på å være nært noen så tidlig etter et brudd, men det er tydeligvis ikke noe problem for han...

Fy faen, at jeg kunne kaste bort så mye tid på ingenting...

Skulle ønske at dere bodde nærmere. Slitsomt å sitte her nord! Stor klem <3

2 kommentarer:

  1. Det er bra...Og en ting vet du nå; Hvordan han virkelig er! og sånne personer forandrer seg aldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
    Da vet du at du aldri faller tilbake i hans felle! :)

    Jaa Alt for stor avstand mellom oss!
    Skjønner at alanya ikke er et sted du har lyst å dra nå..men håper at du kommer til sommern en tur:)

    SvarSlett
  2. Vi får se da vettu, hva som skjer ;) Når skal du/dere nedover? Jeg har ikke bestemt meg for om det blir ferie eller kun jobb i sommer. Han angrep meg via sms i dag pga det jeg hadde skrevet om han... ¨Disgusting dirty flirt¨ var jeg visst. Fantastisk hvordan han klarer å snu det om til at JEG er flørten. Men men, jeg kommer ikke til å skrive mer om han i bloggen... Orker ikke at noen skal tro jeg slenger ¨dritt¨. Håååper vi møtes snart :)) Og håper at du har hatt ei fin helg ;) Klem

    SvarSlett