Google Website Translator Gadget

onsdag 9. februar 2011

SHOCKING NEWS!!

Ok, jeg skulle ikke skrive om Mr Y mer, men HALLO, dette MÅ jeg skrive!!!!!!!!!

Jeg fikk sms ¨please call me, it is really really important¨. Ok, nysgjerrigheten tok overhånd, så jeg ringte...

Han har kommet inn på høyskolen i Narvik!!! I NARVIK!!!!! 2 TIMER HERFRA!!!!

HALLOOOOOOOOOOOOOOO, syyyyyyyyyykt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette var drømmen vår. Dette fantaserte vi om. Han fikk mail i dag. Det er reality. Hva FAEN skal jeg si og gjøre og hva SKJEEEEEER...???!!!!!!!

5 kommentarer:

  1. OJ!!! Det må jeg si... Det må ha vært shocking å få høre ja. Har han virkelig tenkt å dra? Hva tror/sier/syns du om dette da?

    Håper forøvrig du blir frisk som en fisk øyeblikkelig, slik du får gjort deg klar til ferieturen sammen med mammaen min :) Masse gode lykkeønskinger om å bli frisk er herved sendt til deg fra meg! :)

    SvarSlett
  2. wow, kødder du!:O Så han flytter hit?? Kommer du til å møte han tror du?

    SvarSlett
  3. neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! æeæeæeæeæeæeæeæeæhhhh!!!!!!

    alt fornuftig jeg har å si til det...

    SvarSlett
  4. Christine: Noe er feil med bloggen din i kveld :-/ Får ikke lest noenting der el kommentert. Uhm, anyway nei, jeg kødder ikke! Han har sendt meg e-posten med dokumentene han har mottatt, så jeg vet at det er helt sant. Ufattelig. Han sier at han vil flytte hit siden vi (han) har jobbet så hardt for dette... Har jo planlagt i over et år hvordan vi skulle få en framtid sammen. Så hvis han klarer å skrape sammen penger til depositumet (89 000 NOK), så kommer han og bor på studentsamskipsnaden i Narvik. Om jeg kommer til å møte han? Vel, han var min store kjærlighet og skal bo to timer fra meg... Greit at jeg har viljestyrke, men det finnes grenser... Jeg hadde ikke sett for meg at dette kom til å skje. Dette var vår drøm. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller tro. veldig godt at han kommer så nærme her jeg bor nå, så jeg ikke har noe KRAV til meg selv om du skjønner. Det er ikke sånn at nå skal vi bli sammen igjen, men jeg er faktisk nødt til å se an denne situasjonen og ta det litt som det kommer... Så håper ikke at noen (Lena) blir så alfor sint :D Men ja, Lena, du har rett i at jeg ikke var meg selv i fjor sommer. Men det med at jeg dro hjem tidlig og ikke var med ut på byen senere, var pga jeg er så ferdig med partylivet. Jeg var sliten kl 24 og sa til Y at jeg ville dra hjem. Dessuten hadde jeg jo de mageproblemene som ødela nesten hele ferien. Men klart jeg også ble preget av all kranglingen med Y. Ikke greit å ha det gøy med dere og være avslappet, med en surpomp ved siden av seg :( Lett å se på bildene fra i fjor at jeg ikke hadde det bra... Men kan vel ikke si at jeg har det stort bedre nå :P HALLO, hvem hadde trodd at han plutselig skulle komme inn på skole i NARVIK??? Det er totalt absurd....
    Dere får følge med og se hva som skjer etterhvert, for jeg vet veldig lite akkurat nå.

    SvarSlett
  5. Haha ja det er jo bare helt absurd..:P Men skjønner deg hvis du skal møte han ass, det hadde sikkert jeg gjort og hvis jeg var deg, når han skal bo så nærme.. Bloggen er litt rar om dagen, den bruker kjempe lang tid på å få frem alt.. Sikkert for mye trafikk:D Neida....:P Og forresten god bedring, håper virkelig du får dratt på ferie!!

    SvarSlett