Google Website Translator Gadget

fredag 11. februar 2011

Avlyse Marokko-tur

Blir det slik? :( Må vi avlyse ferien vår til Marokko? Vi har vært i kontakt med legevakten i kveld, for jeg har hatt en forferdelig dag. Jeg har kastet opp og vært på toalettet x antall ganger. Det er nå tydelig at det ikke er omgangssyken som plager meg, men noe annet... Og gudene vet hva som er galt :( Smertene har vært til tider uutholdelige. Jeg har gråtet i frustrasjon. Egentlig skulle jeg på legevakten, men jeg ville ikke (hater sykehus som sikkert flere av dere vet), men han ga meg en del informasjon. Akkurat nå føler jeg meg litt bedre. Går fortsatt på toalettet og er kvalm, men har ikke så vondt (skal nevnes at jeg følte akkurat det samme i går kveld...). Dersom jeg er bedre i morgen, så reiser vi. Hvis ikke, så får jeg time hos fastlegen min (akutt) hvor hun ordner et skriv til forsikringsselskapet mitt for tilbakebetaling av billetter og hotell. Jeg er SÅ nedstemt nå. Ikke noe godt å ikke ha kontroll over sin egen kropp. Jeg vil bli frisk NÅ. Vær så snill, kan noen be en liten bønn, krysse noen fingre e.l, og sende meg noen gode tanker?? :(

Vekkerklokka står på kl 8, for jeg har ikke engang pakket eller funnet ut hva jeg skal ha med meg... Mamma ringer til legen med én gang legekontoret åpner dersom jeg blir verre i natt. *SUKK* Hvorfor må sånt skje med meg? Kan jeg ikke få en liten porsjon lykke? Bare én eneste gang? Slik at jeg kan få føle på hvordan det er, før jeg glemmer det helt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar