Google Website Translator Gadget

fredag 18. februar 2011

Jeg lever!!

Marokko er fantastisk. Jeg ELSKER Marokko!! Har ikke kunnet oppdatere bloggen fordi dataen min klikket dag én :( Saa naa bruker jeg en komplisert arabisk-fransk maskin paa hotellet...

Kort oppdatering: Sola skinner og kroppen faar mer og mer farge. Folk er hyggelige til tusen og Agadir i seg selv er en herlig vakker by. Jeg er utrolig overrasket over menneskene og landet - ja egentlig alt. Diagnosen paa ,in daarlige mage: Matforgiftning... Jeg ble altsaa matforgiftet i NORGE. Naa har jeg gaatt paa antibiotika siden soendag og foeler meg bedre... Men fy faen for noen grusomme smertefulle uker.

Vi har spist masse italiensk is og gaatt turer langs den vakre strandpromenaden. Vi har faatt noen norske og noen marokkanske venner. Generelt er folk franske og jeg er overrasket over hvor hyggelige de ogsaa er. Vi var en tur ved borgen i gaar og hadde utsikt over byen. Paa soendag drar vi til Essaouira (hippiebyen) Marrakech og blir til mandag. Spennende! En ny venn. Jozef (sikkert feil stavet) skal ta oss med til souken hvor vi kan handle masse marrokansk for en billig penge... Ja prisene her er latterlig lave og restaurantene i en klasse for seg selv.

Har brukt en halvtime paa aa finne ut av tastaturet saa tiden min er ute... Elendig oppdatering men jeg lever i alle fall! Og jeg er LYKKELIG!!!

XXX

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar