Google Website Translator Gadget

fredag 4. februar 2011

Update!

Yes! På tide med en oppdatering. Går noen dager i mellom hver gang nå som jeg må bruke den stasjonære pc-en. Lap top-en min er fortsatt inne på Elkjøp... *Sukk* Som tidligere nevnt var pc-en på service og fikk installert Windows7 på nytt, men når jeg fikk den tilbake oppdaget jeg at jeg ikke hadde web kamera :S Det var borte, rett og slett... Min kjære Mr Y mente at det lå inne på maskinen, men at jeg ikke klarte å finne det... Han tror jo alltid at han har rett, mens jeg beviste gang på gang at han tok feil. Hater  ¨det er sånn og sånn, dette kan jeg, hør på meg, jeg er verdensmester på alle vis¨. Anyway! Jeg leverte inn lap top-en, og web kameraet mitt er virkelig ikke der. Han har forsøkt diverse, men det er bare borte... Hah, hvem hadde rett..... Så han skal levere tilbake lap top-en min uten web kamera, slik at jeg kan bruke den i Marokko... Og når jeg kommer hjem må jeg levere den inn igjen. De sender den på service, og jeg blir uten lap top i tre uker. Tror det blir dårlig med blogging, for å si det sånn... :S

Nok klaging over lap top-en!

I går eksploderte et bygg i Ankara, og flere mennesker ble drept og såret. Jeg hadde fått sms om dette fra Mr Y, men sov så tungt at jeg bare hadde trykket meldingen vekk uten å lese... Vel, senere fikk jeg sms om at ¨jeg bare ønsket han død¨, for eksplosjonen hadde skjedd like ved jobben hans. Så mottok jeg en e-post fra han om at ¨jeg ikke engang kunne bry meg¨... Hva faen skal jeg liksom si??? Jeg sover, og derfor er jeg et monster som vil at han skal dø i en eksplosjon??? Han sov seg jo igjennom halve forholdet vårt!!! Han ba meg om å ¨fuck off¨ og sa at han hadde kastet forlovelsesringen vår over balkongen. Hvorfor kontakter han meg, for å fortelle meg at han kunne dødd? Hvorfor i faen FORVENTER han at jeg skal bry meg? Og på hvilken måte FORTJENER jeg å bli blandet inn i dette når han uansett ikke vil ha noe med ¨grusomme¨ meg å gjøre? Jeg fatter ikke hva han vil!!!!!!!!!!!

I alle fall, i natt jeg hadde mitt første mareritt på lenge... Har sovet godt helt siden bruddet, men nå kom altså Mr Y i drømmene mine. Jeg var så stresset, for i drømmen gikk han på skole, og han skulle møte oss etter skoletid rundt kl 15. Vi ventet, men han kom ikke. Så når kl ble 17 prøvde jeg å ringe, men han hadde slått av mobilen. Han ga faen som vanlig. Så låste jeg og noen venner oss inn i leiligheten hans, for å hente noen av tingene mine. Leiligheten var full av fugler. De angrep oss, hakket på meg i hodet og på kroppen. Fuglene fylte hele korridoren, så vi måtte rømme ut. Da havnet jeg plutselig i en labyrint hvor jeg var nødt til å komme meg ut på andre siden før jeg ble skutt. Jeg hadde tre forsøk, men klarte det ikke, så jeg ble skutt i hodet :( Jeg våknet av at jeg holdt på å falle ut av senga. Gjett hva jeg fant når jeg sto opp av senga?? Æresord: Et fuglefrø!! Det lå et åpent svart-hvitt fuglefrø under meg i senga. Vinduet har myggnetting, så det kunne ikke ha blåst inn der. Ingen i huset vårt liker å spise fuglefrø, så det har ikke kommet fra noen pose... Så kan noen fortelle meg hvorfor jeg drømmer om fugler, og våkner opp på et fuglefrø? En utrolig merkelig (og skremmende) opplevelse. Håper at han lar meg være i fred framover...

Ellers holder jeg på å pakke til Marokko-turen. Har søkt masse info på Google, så nå vet vi litt mer om hvor vi skal :P Har booket om billettene t/r Evenes-Gardermoen, for det kom noe i veien... Vil ikke brette ut i bloggen om hva som har hendt, men i alle fall reiser vi direkte Evenes-Gardermoen-Agadir. Må sitte på Gardermoen i 10 timer, men jeg har da klart det før :) Håper det går greit for mamma også. Greit å være to egentlig, så har man noen å prate med.

Har begynt å få alle de små pakkene jeg har bestilt online, så nå er jeg et par knallblå ballerinasko og flere hudpleieprodukter rikere ;) Og enda kommer det mer... Jeg ELSKER shopping!!

Sliter dere med poser/mørkhet under øynene? Det gjorde jeg. Denne kremen hjalp fra første dag! Anbefales sterkt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar